پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اسفند ماه 1400

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۱۵ بازديد
۰ ۰
سایت sanjeshp.ir یا سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مختص رشته های علوم پزشکی کشور می باشد و با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور می توانید وارد هر یک از بخش های (کارشناسی ارشد، دندان پزشکی، داروسازی، تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، پزشک پژوهشگر، دکتری تخصصی Ph.D، جامع علوم پایه / پیش کاورزی، زبان، آزمون ملی، آزمون استخدامی، مجازی اخلاق پزشکی، المپیاد، صلاحیت حرفه ای پرستاران، ICU) شوید. معمولا سایت سنجش پزشکی با سایت سازمان سنجش اشتباه گرفته می شود به همین دلیل لینک مستقیم ورود به سایت سنجش پزشکی را در ذیل بارگذاری نموده ایم.

از بین رشته های پزشکی در ایران صرفا رشته دامپزشکی در حال حاضر زیر نظر وزارت علوم می باشد و سایر رشته ها زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کنند. سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp صرفا مرتبط به دانشجویان گروه علوم پزشکی می باشد.



منبع: سایت سنجش پزشکی
۱۵ بازديد
۰ ۰

کلیه امور دانشجویان از قبیل (ثبت نام فرهنگیان، ویرایش اطلاعات ثبت نام، انتخاب واحد، پرداخت شهریه، تسویه حساب دانشجو، مشاهده لیست دروس، دریافت کارنامه، ثبت اعتراض دانشجو به نمرات، صدور گواهی اشتغال به تحصیل و…) پس از قبولی در کنکور سراسری و کسب رتبه قبولی مورد نیاز فرهنگیان، در سیستم گلستان انجام می شود و شما عزیزان بایستی برای انجام امور اداری، تحصیلی و آموزشی خود به  education.cfu.ac.ir مراجعه کنید.

همانطور که در بندهای ابتدایی مقاله اشاره نمودیم، سیستم گلستان در دسترس دانشگاه های بسیاری همانند (تربیت مدرس، زنجان، مازندران، علامه طباطبایی، تهران، پیام نور، فرهنگیان و...) می باشد. این مقاله را به صورت اختصاصی به سامانه گلستان فرهنگیان می پردازیم و چنانچه شما عزیزان نیاز به سوالات بیشتری در این باره و مشورت و مشاوره تلفنی دانشگاه داشته باشید، بایستی بر روی لینک "مشاوره تلفنی تحصیلی" بفشارید و منتظر تماس کارشناسان مشاوران برتر بمانید.
دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان می توانند از خدمات این سامانه استفاده نمایند. به عنوان مثال اساتید دانشگاه فرهنگیان می توانند به ثبت و تایید نمرات دانشجویان بپردازند. شایان ذکر است که در صفحه اول سیستم جامع گلستان و سایت فرهنگیان به مواردی همچون (زمان انتخاب واحد، زمان ثبت نام دوره های مهارت آموزی، پذیرش قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش و...) پرداخته می شود.





منبع: سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان
۱۲ بازديد
۰ ۰

معمولا سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد موفق به ثبت انتخاب رشته خود نشده اند، مهلت مجددی تحت عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ارائه می دهد تا تمام داوطلبان بتوانند نسبت به چیدمان و ثبت انتخاب رشته دانشگاه آزاد قدم بردارند.

مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد تمدید می شود و آخرین اخبار انتخاب رشته دانشگاه آزاد قابل دریافت از کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می باشد.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1401

برای ورود به دانشگاه آزاد دو روش (ثبت نام کنکور سراسری و آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد) وجود دارد. آن دسته از داوطلبانی که در آزمون ورودی این دانشگاه شرکت می کنند، بایستی در مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

همانطور که می دانید انتخاب رشته جزو مراحل جداناپذیری از کنکور سراسری محسوب می گردد و بایستی در مهلت مقرر، تمام داوطلبان چیدمان و ثبت انتخاب های خود را انجام دهند. معمولا در تاریخ انتخاب رشته دانشگاه آزاد با داوطلبانی مواجه می شویم که بنابر دلایل گوناگون همچون (عدم اطلاع از تاریخ دقیق انتخاب رشته دانشگاه آزاد، سردرگمی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد و...) موفق به انتخاب رشته نمی شوند.






منبع: تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور آزاد
۱۵ بازديد
۰ ۰
سامانه همگام مدارس مدتی است که توسط مسئولین در وزارت آموزش و پرورش با هدف آسان تر نمودن راه های ارتباطی بین والدین و کادر آموزشی مدارس ایجاد شده است. این سایت برای دانش آموزان، والدین، معلمان، مدیران و... کاربرد دارد و خدماتی همچون: ارائه کارنامه، آزمون های مشاوره ای، غیبت ها، هدایت تحصیلی، آزمون های آنلاین و... در این سامانه ارائه می شود.

همانطور که در بندهای قبل اشاره کردیم، سامانه همگام مدارس یک سایت بسیار کاربردی است و به منظور راحت تر کردن ارتباط بین والدین و کادر مدارس و همچنین سهولت در امر آموزش و خدمات به دانش آموزان ایجاد شده است. این سایت می تواند مورد استفاده دانش آموزان، والدین، مدیران، معلمان و سایر کادر آموزشی قرار بگیرد. 

فعالیت هایی همانند (هدایت تحصیلی، آزمون های مشاوره ای، جشنواره ها، دریافت کارنامه، مسابقات و سایر آزمون های آنلاین در این سایت و به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه به مدارس (همانند سابق))، قابل انجام است. 





منبع: ورود به سایت همگام مدارس
۱۲ بازديد
۰ ۰
در مقاله "انتخاب رشته کنکور" هر آنچه درباره انتخاب رشته کنکور سراسری مورد نیاز شما عزیزان بود، ذکر نمودیم. در مقاله راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد قصد داریم به صورت اختصاصی به انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد بپردازیم. همچنین با مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد، پاسخگوی سوالات کاربران سایت مشاوران برتر هستیم.

همانطور که می دانید ثبت نام کنکور سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است و صرفا یک مرحله ثبت نام برای ورود به دانشگاه های سراسری (روزانه یا دولتی، نوبت دوم یا شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس) و دانشگاه آزاد انجام می شود. انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت جداگانه انجام می شود و داوطلبان بایستی در ابتدا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود و مطالعه کنند.

پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بایستی بر اساس تراز و رتبه مکتسبه خود، شانس قبولی، نمونه کارنامه های قبولی دانشگاه آزاد و... نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل اقدام نمایید و سپس با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی Azmoon.org نسبت به ثبت کد رشته محل های منتخب، اقدام کنید.

همچنین به همراهان مشاوران برتر یادآور می شویم که در صورت تمایل می توانید تمام فرآیند چیدمان انتخاب رشته خود را به کارشناسان ما بسپارید و رسید نهایی انتخاب رشته خود را دریافت کنید. برای رزرو انتخاب رشته کافی است از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر با ما در ارتباط باشید.

چنانچه علاقمند به انتخاب رشته تلفنی بودید و همچنین برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته نیز می توانید با بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور، مشاوره تلفنی دریافت کنید. برای رزرو مشاوره تلفنی بر روی لینک "مشاوره تلفنی تحصیلی" بفشارید.




منبع: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد
۱۲ بازديد
۰ ۰
وزارت آموزش و پرورش (مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی)، اقدام به راه اندازی سامانه جدید نموده است که این سایت مختص آزمون آغازین دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم می باشد و با ورود به سایت آزمون آغازین به نشانی اینترنتی sa.medu.ir می بایست به شرکت در آزمون بپردازید.

در سال های اخیر دانش آموزان اول و دوم دوره متوسطه بایستی در آزمونی به نام آزمون آغازین شرکت نمایند و در این آزمون سطح تسلط دانش آموزان به دروس سال های قبل، مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت وجود هر نوع مسئله و مشکل درسی، دبیر مربوطه در ابتدا به رفع اشکال بپردازد.

البته گفتنی است که سایت هایی همچون سامانه همگام، سامانه هدایت تحصیلی، سامانه پادا، سامانه سیدا، سامانه تاییدیه تحصیلی و... نیز توسط آموزش و پرورش و به منظور سهولت در امر آموزش برای معلمان و دانش آموزان طراحی شده است و با گسترش استفاده از سامانه های آنلاین به جای مراجعه حضوری به ادارات، هر روزه شاهد رونمایی از سامانه های جدید از سوی آموزش و پرورش می باشیم.

سامانه آزمون آغازین نیز یکی از جدیدترین سامانه های زیرنظر وزارت آموزش و پرورش (مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی) می باشد که به منظور آزمون ورودی اینترنتی پایه های هفتم تا دوازدهم (دوره اول و دوم متوسطه) طراحی شده است. یادآور می شویم دانش آموزان پس از شرکت در آزمون مذبور، بایستی منتظر اعلام نتایج آزمون آغازین بمانند.





منبع: سایت آزمون آغازین
۱۳ بازديد
۰ ۰

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع مختلف در صورت داشتن شرایط میهمانی و یا انتقالی می توانند در این سامانه در بازه های زمانی مقرر، درخواست نقل و انتقالات خود را ثبت نمایند. این سامانه به منظور تسهبل در امر نقل و انتقالات دانشجویان راه اندازی شده است و دو بار در سال، تمام دانشجویان امکان ثبت درخواست دارند.

به طور معمول داوطلبان پس از اعلام نتایج کنکور، اعلام نتایج کارشناسی ارشد و اعلام نتایج کنکور دکتری در صورتی که در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده باشند و به هر دلیلی قصد جا به جایی واحد دانشگاهی خود را داشته باشند، می توانند با کسب اطلاع از زمان دقیق ثبت نقل و انتقالات به سامانه منادا مراجعه نمایند.

توصیه می کنیم برای کسب اطلاع دقیق از نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی به عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر درآیید.






منبع: سامانه منادا
۱۲ بازديد
۰ ۰
سامانه دان نسخه به روز شده سایت دانان به نشانی اینترنتی daanaan.daan.ir می باشد که با هدف عملکرد بهتر آموزش مجازی دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. ابتدا مسئولین دانشگاه آزاد با راه اندازی "سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد یا وادانا" به استقبال آموزش های مجازی رفتند و سپس با به روز نمودن سامانه وادانا به سامانه دانان سعی در ارتقا کیفیت آموزش مجازی داشتند و این پایان ماجرا نبود و با به روز رسانی سایت دانان در نسخه جدید با عنوان سایت دان بار دیگر سعی به بالا بردن سطح کیفیت آموزش مجازی دانشگاه آزاد داشتند. در حال حاضر اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد با ورود به سامانه دان دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی daan.ir می توانند در کلاس های آنلاین حضور به عمل آورند.

پس از شیوع ویروس کرونا و تصویب آموزش های آنلاین و یا آموزش برخط در دانشگاه آزاد، اولین سامانه ای که توسط این دانشگاه راه اندازی شد، LMS بود. چندی نگذشت که سامانه وادانا به عنوان نسخه پیشرفته تر برای دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد رونمایی گردید.

پس از طی مدت زمان کوتاهی سامانه دانان به نشانی daanaan.daan.ir توانست جای وادانا را بگیرد و در کمال تعجب سایت دانان نیز ماندگار نشد و جای خود را در فرصت اندکی به سایت دان با آدرس daan.ir داد. یکی از ایرادات وارده بر وادانا این بود که نیاز به نصب نرم افزار های کمکی داشت و دانشگاه آزاد در نسخه به روز یا همان دان سعی به حل نمودن این موضوع کرد.

در حال حاضر کلاس های مجازی اکثریت واحدهای دانشگاه آزاد در سامانه دان برگزار می گردد و برخی از دانشگاه ها نیز کلاس های خود را در سامانه وادانا دانشگاه آزاد به نشانی vadamap.iauec.ac.ir برگزار می کنند. همراهان عزیز شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مشاوران برتر جدیدترین اخبار دانشگاه آزاد را به صورت کاملا موثق دریافت نمایید. 





منبع: ورود به سایت دان
۱۳ بازديد
۰ ۰

در سایت ثبت نام کتب درسی به نشانی اینترنتی (irtextbook.com و یا irtextbook.ir)، دانش آموزان و یا مدارس می توانند ثبت نام انفرادی و یا گروهی انجام بدهند و برای تکمیل فرآیند ثبت نام، بایستی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کتاب های درسی اقدام نمایید. توجه کنید که پس از اتمام فرآیند نام نویسی از سوی سامانه "شماره پیگیری" صادر شده و همچنین پیامکی مبنی بر اتمام فرآیند ثبت نام به شماره همراه مندرج ارسال خواهد شد.

چنانچه پس از نهایی شدن ثبت نام، نیاز به اصلاح سفارش داشتید، بایستی در زمان مقرر به سایت ثبت نام کتب درسی مراجعه نمایید و کتابی که سفارش داده اید را اصلاح نمایید. پس از اتمام نام نویسی، سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی موظف است تا متناسب با "زمان سفارش کتاب های درسی" کتاب های دانش آموزان را تحویل مدارس بدهد. 





منبع: سایت ثبت نام کتاب درسی
۱۴ بازديد
۰ ۰

طی سال ها فعالیت در زمینه آموزش و برنامه ریزی کنکور سراسری به نیازهای دانش آموزان در زمینه مشاوره و برنامه ریزی درسی پی برده ایم و برترین مشاوران کنکور ایران را گرد هم جمع نموده ایم تا در کسب رتبه قیولی کنکور شما داوطلبان عزیز، سهم کوچکی داشته باشیم. در حال حاضر تیم مشاوره تحصیلی مشاوران برتر دارای بهترین مشاوران کنکور ریاضی و فیزیک در سطح کشور است و داوطلبان بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند مشاوره و برنامه ریزی آنلاین دریافت نمایند.

برای موفقیت در کنکور ریاضی تقریبا 20 تا 25 درصد زمان مطالعه خود را به دروس عمومی و حدود 70 الی 75 درصد زمان مطالعه را به دروس اختصاصی، تخصیص دهید.

بهترین مشاوران کنکور ریاضی و فیزیک 1401

برای شرکت در کنکور ریاضی فیزیک بایستی اصول مطالعه کنکوری را بدانید به عنوان مثال برخی از داوطلبان هر روز را به مطالعه یک کتاب درسی اختصاص می دهند که این بزرگترین اشتباه برای یک متقاضی کنکور است و یا بعضا مشاهده شده که دانش آموزان بیشتر تایم مطالعاتی خود را به یادگیری دروس جدید می پردازند و مرور را نادیده می گیرند و این مورد نیز اشتباه بزرگی برای داوطلبان محسوب می گردد.

نمونه ایرادات فوق در نحوه مطالعه، تست زنی و مرور در برنامه بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری مشاهده می شود و همراهی با بهترین مشاور کنکور ریاضی می تواند تا حد قابل توجهی از این اشتباهات بکاهد. گروه مشاوره رشته ریاضی بر آن شده است که تا روز کنکور همراه شما باشد، برای رزرو مشاوره و برنامه ریزی کنکور ریاضی از طریق تلگرام مشاوران برتر و اینستاگرام مشاوران برتر اقدام کنید.

شایان ذکر است تمام خدمات ارائه شده از سوی تیم مشاوران برتر به صورت مشاوره تحصیلی آنلاین بوده است و شما همراهان عزیز می توانید از سر تا سر ایران نسبت به رزرو مشاوره اقدام نمایید. مشاور کنکور شما علاوه بر ارائه برنامه ریزی کنکور به صورت روزانه با داوطلب در ارتباط بوده و تمام فرآیند مطالعه او را زیر نظر گرفته و عملکردتان را بررسی می کند.





منبع: مشاور خوب کنکور ریاضی و فیزیک