پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اردیبهشت ماه 1402

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۷ بازديد
۰ ۰

وزارت بهداشت نیز همانند وزارت علوم هر سال اقدام به جذب دانشجو از طریق ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد بهداشت می کند که لازمه شرکت در این آزمون، پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی می باشد. توجه داشته باشید، همانگونه که ثبت نام.کارشناسی ارشد وزارت علوم متفاوت از وزارت بهداشت می باشد، فرآیند پرداخت هزینه ارشد پزشکی نیز از هزینه ثبت نام ارشد علوم جدا است.

برای شرکت در هر زمانی، نیاز به پرداخت هزینه آزمون می باشد و کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر سال سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور با انتشار دفترچه ثبت نام ارشد پزشکی، علاوه بر شرایط و مدارک و منابع کنکور ارشد به هزینه ثبت نام نیز اشاره می کند.







منبع: هزینه ثبت نام ازمون ورودی کارشناسی ارشد پزشکی
۶ بازديد
۰ ۰

پس از زمان برگزاری آزمون ارشد علوم پزشکی و رقابت داوطلبان با یکدیگر، نوبت به اعلام نتیجه اولیه این آزمون می رسد. سایت سنجش آموزش پزشکی کشور با انتشار نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، داوطلبان را از وضعیت رتبه، تراز و درصدهای مکتسبه باخبر می کند.

آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته ارشد پزشکی شده باشند، بایستی مراحل مربوط به انتخاب رشته را طی کنند و انتخاب رشته خود را در سایت انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی ثبت کنند. پس از ثبت انتخاب رشته در سامانه، نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد پزشکی منتشر می گردد.






منبع: اعلام نتایج نهایی کنکور  ارشد پزشکی
۵ بازديد
۰ ۰

همزمان با انتشار نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، دفترچه ای با عنوان (دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی) بر روی سایت سامانه پزشکی بارگذاری می گردد که حاوی اطلاعاتی همچون (هزینه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، مراحل انتخاب رشته، شرایط انتخاب رشته، کد رشته محل های ارائه دهنده رشته ها و...) می باشد.

در زمان انتخاب رشته دوره های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد، هزینه انتخاب رشته آزمون ارشد رشته های پزشکی توسط سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام گردد. طبق روال انتخاب رشته سال های گذشته، داوطلبان می توانند بدون پرداخت هزینه، نسبت به ثبت انتخاب رشته خود اقدام نمایند.







منبع: هزینه انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی
۸ بازديد
۰ ۰

برخی از داوطلبان پس از مشاهده کارت آزمون خود متوجه بروز اشتباهاتی بر روی مندرجات این کارت می شوند که لازم است نسبت به ویرایش ثبت نام آزمون ورودی کارشناسی ارشد بهداشت اقدام نمایند و یا به آدرس باجه های رفع نقص کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مراجعه داشته باشند.

کاربران سایت مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می توانند پاسخ پرسش های خود را از کارشناسان مشاوران برتر دریافت نمایند. برای مشاوره تلفنی با کارشناسان مشاوران برتر کافی است بر روی دکمه "مشاوره تحصیلی تلفنی" بفشارید و پس از رزرو مشاوره، در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.

پیشنهاد می کنیم عضویت در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر همچون (صفحه تلگرام مشاوره تحصیلی و صفحه اینستاگرام مشاوره تحصیلی) را از دست ندهید زیرا با عضویت در شبکه های اجتماعی، در جریان جدیدترین اخبار تحصیلی مقطع ارشد قرار خواهید گرفت.






منبع: کارت ورود به کنکور کارشناسی ارشد پزشکی 
۸ بازديد
۰ ۰

پس از انتشار نتایج ازمون ورودی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانید به بررسی کارنامه اعلام نتایج اولیه خود بپردازید و در صورتی که مجاز به انتخاب رشته شده باشید، می بایست مراحل را ادامه دهید. در ابتدا توصیه می کنیم به دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد بهداشت بپردازید.

پس از مطالعه کامل دفترچه فوق بایستی در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی، انتخاب های خود را اولویت بندی نمایید و در سایت انتخاب رشته ازمون ارشد پزشکی به ثبت برسانید. تاریخ انتخاب رشته از ساعت ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 20 تیر ماه لغایت ساعت 18 عصر روز چهارشنبه مورخ 22 تیر ماه 1401 اعلام گردیده است.

معمولا پس از اتمام زمان انتخاب رشته، برخی از داوطلبان بنا بر دلایل گوناگون همانند (عدم اطلاع از مهلت انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت، عدم تمایل به انتخاب رشته و...)، از فرآیند انتخاب رشته جا می مانند. مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور این موضوع را از قبل پیش بینی می کند و مهلت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای جاماندگان توسط sanjeshp.ir اعلام می گردد.






منبع: فرصت انتخاب رشته ازمون ارشد بهداشت
۵ بازديد
۰ ۰

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور قبل از شروع زمان انتخاب رشته، اقدام به انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می کند و داوطلبان می توانند با دانلود و مطالعه این دفترچه، احتمال بروز خطا را به حداقل برسانند و همچنین آشنایی با انتخاب رشته ازمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز می تواند احتمال ارتکاب به اشتباه را به طرز چشمگیری کاهش دهد.

اما سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور هر ساله فرصتی را فراهم می کند که داوطلبان نسبت به حذف، اضافه و جابه جایی رشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند. زمان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به شرح ذیل است:






منبع: تصحیح انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی
۳ بازديد
۰ ۰

با ورود به پایه چهارم دبستان، ممکن است در برخی دروس دچار افت تحصیلی شوید زیرا با دروس سخت تری نسبت به پایه های قبلی، مواجه خواهید شد. اولین اقدام برای رویارویی با دروس جدید این است که در کلاس ها با دقت کامل حضور یابید و همچنین پس از اتمام کلاس های مدرسه، درس های خود را مرور کنید و به عبارتی دیگر به کلاس های و توضیحات دروس در مدرسه محدود نشوید!

تیم مشاوران برتر آماده ارائه کلاس های خصوصی و عمومی برای شما عزیزان می باشید و تمام کلاس ها با کامل ترین کیفیت و با بهترین معلمان، اساتید و مدرسان برگزار می شود. تدریس دروس در مشاوران برتر به صورت آنلاین و مجازی و با کیفیتی بیش از کلاس های حضوری در حال برگزاری می باشد و شما عزیزان می توانید در کلاس ها شرکت کنید و اشکالات خود را برطرف نمایید. 







منبع: تدریس مجازی چهارم دبستان
۶ بازديد
۰ ۰

سایت سنجش آموزش پزشکی در ابتدا اقدام به انتشار کارنامه اولیه آزمون ارشد علوم پزشکی می کند تا داوطلبان از درصد هر درس، تراز، رتبه و وضعیت مجاز بودن خود مطلع شوند. سپس بازه زمانی را تحت عنوان مهلت انتخاب رشته اعلام می کند که داوطلبان متقاضی انتخاب رشته بایستی به انتخاب رشته بپردازند.

شرکت کنندگانی که از وضعیت کارنامه خود رضایت داشته باشند باتوجه به شانس قبولی، از دفترچه انتخاب رشته، کد رشته محل های خود را انتخاب می کنند و به ثبت در سایت انتخاب رشته می رسانند. در این مرحله نوبت به انتشار نتایج انتخاب رشته ارشد پزشکی می رسد.






منبع: جواب انتخاب رشته کنکور ارشد پزشکی
۳ بازديد
۰ ۰

کارشناسی ارشد پزشکی یک بار در سال برگزار می گردد و دارندگان شرایط مورد نیاز این آزمون می توانند با مراجعه به سامانه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند و پس از انتشار نتیجه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. آن دسته از داوطلبانی که از انتخاب رشته جا مانده باشند می بایست در تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نسبت به ثبت کد رشته محل های منتخب اقدام کنند.

اخبار مربوط به مهلت مجدد انتخاب رشته ارشد پزشکی و همچنین آخرین مهلت انتخاب رشته را از طریق مقاله حاضر و شبکه های اجتماعی مشاوران برتر به اطلاع شما کاربران می رسانیم.






منبع: مهلت مجدد انتخاب رشته ارشد بهداشت
۸ بازديد
۰ ۰

انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد معمولا یکی از بحث برانگیزترین مباحث پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد می باشد و متقاضیان شرکت کننده سوالات بسیاری درباره چیدمان و نحوه ثبت کد رشته محل های انتخابی خود دارند. 

انتخاب رشته دانشگاه های سراسری (روزانه یا دولتی، نوبت دوم یا شبانه، پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس) در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی Sanjesh.org انجام می شود و چنانچه داوطلبی حدنصاب نمره اولیه را کسب نکند، مجاز به انتخاب رشته نشده باشد و یا پس از انتخاب رشته، قبولی کسب نکند؛ می تواند نسبت به ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور اقدام کند.

لینک مستقیم ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور (سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد)، برای دسترسی راحت تر شما عزیزان در ابتدای این مقاله قرار گرفته است و به محض آغاز فرآیند انتخاب رشته، لینک فوق فعال می گردد و با یک کلیک، به سامانه انتخاب رشته دانشگاه های سراسری هدایت خواهید شد.






منبع: سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد