جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آذر ماه 1401

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۹ بازديد
۰ ۰

ورود به مقطع کارشناسی ارشد به دو روش با آزمون و بدون کنکور امکان پذیر است و متقاضیان بایستی در ابتدا، نوع ورود به مقطع مذکور را انتخاب نمایند. در صورتی که قصد ورود بدون کنکور به مقطع کارشناسی ارشد را داشته باشید، بایستی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور را انجام دهید و چنانچه قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را داشته باشید، لازم است ثبت نام کارشناسی ارشد با کنکور را انجام دهید. 

سازمان سنجش آموزش کشور پس از انتشار کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد، زمان دقیق انتخاب رشته دانشگاه های سراسری (روزانه یا دولتی، نوبت دوم یا شبانه، پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس) و دانشگاه آزاد را اعلام می کند و داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می بایست انتخاب های خود را ثبت کنند. معمولا پس از اتمام مهلت انتخاب رشته، بازه تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آغاز می شود. 

مشاوره و برنامه ریزی کنکور
منبع: زمان انتخاب رشته کنکور ارشد


۸ بازديد
۰ ۰

انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد پس از اعلام نتیجه اولیه این مقطع انجام می شود و متقاضیانی که حدنصاب تراز و رتبه لازم برای ورود به دانشگاه را کسب نموده باشند، بایستی با پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور ارشد نسبت به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند. هزینه انتخاب رشته در سال های مختلف تغییر می کند و در دفترچه راهنمای انتخاب رشته به مبلغ مورد نیاز برای ثبت انتخاب رشته اشاره می گردد.

داوطلبان جهت پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می بایست به سایت انتخاب رشته مراجعه کنند.

هزینه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری 1401

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است و صرفا یک آزمون برای ورود به این دانشگاه ها برگزار می شود. نتیجه اولیه نیز به صورت مشترک و در قالب "کارنامه اعلام نتیجه اولیه" منتشر می گردد.

در زمان انتخاب رشته، مسیر انتخاب رشته دانشگاه های سراسری (روزانه یا دولتی، نوبت دوم یا شبانه، پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس) و دانشگاه آزاد از یکدیگر جدا می شود و داوطلبان بایستی برای انتخاب رشته هر یک از دانشگاه ها به سایت مربوطه مراجعه داشته باشند.

 



منبع: هزینه انتخاب رشته کنکور ارشد

برنامه ریزی تحصیلی 

۵ بازديد
۰ ۰

برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز بایستی در ابتدا دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری و آزاد را دانلود و بررسی نمایید و پس از انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه خود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی Azmoon.org مراجعه نموده و نسبت به ثبت دقیق انتخاب های خود اقدام کنید.

لینک مستقیم سایت انتخاب رشته را برای شما عزیزان در ابتدای این مقاله درج نموده ایم و با یک کلیک به سامانه انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد هدایت خواهید شد. همراهان تیم مشاوره تحصیلی مشاوران برتر همانطور که می دانید انتخاب رشته به صورت غیر قابل چشم پوشی و مستقیما در دانشگاه محل قبولی شما موثر می باشد و پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به چیدمان انتخاب هایتان از مقاله "راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور سراسری" راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

شایان ذکر است که شما داوطلبان کنکور سراسری می توانید تمام مراحل انتخاب رشته (چیدمان و ثبت کد رشته محل ها) را به کارشناسان ما بسپرید. برای این منظور کافی است از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و یا پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر با ما در ارتباط باشید و همچنین با عضویت در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر اخبار جدید کنکور سراسری را دریافت نمایید.



منبع: سایت انتخاب رشته کنکور سراسری
برنامه ریزی درسی برای کنکور
۶ بازديد
۰ ۰

ثبت نام آزمون های استخدامی، جزو روش های پرطرفدار ورود به عرصه کار به حساب می آید و سازمان اداری استخدامی کشور، هر سال با انتشار اطلاعیه های معتدد از دارندگان مدارک مرتبط به رشته های گوناگون برای شرکت در آزمون استخدامی دعوت به عمل می آورد.

به طور معمول ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش همزمان با آزمون استخدام دستگاه های اجرایی انجام می گردد و متقاضیان بایستی به سایت ثبت نام مراجعه کنند و پس از دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی از داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مطلع شوند و سپس نسبت به پرداخت هزینه و طی نمودن سایر مراحل اقدام نمایند. 


منبع: ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی
۶ بازديد
۰ ۰

هرساله دانش آموزان فارغ التحصیل از هنرستان، کاردانش و فنی و حرفه ای می توانند در زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی به سایت ثبت نام (سایت سازمان سنجش آموزش کشور)، مراجعه کنند و ثبت نام ورود به مقطع کاردانی پیوسته را انجام دهند. توجه داشته باشید که در دفترچه راهنمای ثبت نام، اشاره به مقطع کاردانی ناپیوسته نیز شده است که ثبت نام این مقطع مربوط به دارندگان دیپلم نظری می باشد.

ثبت نام رشته های باکنکور و بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای از طریق ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، قابل انجام است.

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401

برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و همچنین نام نویسی در رشته های بدون آزمون بایستی اصول ثبت نام را بدانید، تا بتوانید خودتان فرآیند نام نویسی را تکمیل کنید. برای همین منظور راهنمای قدم به قدم را به تحریر درآورده ایم تا با کم کردن ضریب خطا در این مرحله به شما عزیزان یاری برسانیم.



منبع: نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای
۸ بازديد
۰ ۰

ورود به مقطع کاردانی فنی و حرفه ای به دو روش: باکنکور و بدون آزمون صورت می گیرد و به روایت دیگر پذیرش در برخی از رشته ها باکنکور انجام می شود و بعضی رشته ها به صورت بدون آزمون یا بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. اگر جزو افرادی هستید که علاقمند به کسب آگاهی از ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می باشید، تا انتهای این مقاله همراه با بمانید.

فرآیند ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای معمولا با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر است.

زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402

ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای (پیوسته و ناپیوسته)، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود و داوطلبان دارای دیپلم فنی و حرفه ای، کاردانش و یا حتی نظری لازم است از تاریخ 18 تیر ماه تا 25 تیر ماه سال 1402 نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند. همچنین ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای از 1 شهریور ماه آغاز شده و 4 شهریور ماه 1401 ادامه خواهد داشت.




منبع: زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای
۵ بازديد
۰ ۰

علاقمندان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای، پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بایستی از بین لیست رشته های باکنکور و بدون آزمون، ثبت نام در رشته ای متجانس و یا در رشته های زیرمجموعه رشته اصلی انجام دهند و در صورتی که رشته انتخاب شده، جزو رشته های با آزمون باشد، موظف به دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می باشند. سوال اصلی که در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد: کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در چه زمانی برگزار می شود؟

داوطلبان برای شرکت در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای، ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه می باشند.

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402

دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای، کاردانش، هنرستان و نظری که در زمان ثبت نام، فرم مرتبط به رشته های دارای آزمون را تکمیل نموده اند، لازم است در روز جمعه 3 شهریور ماه 1402 برای رقابت با سایر ثبت نام کنندگان حضور به عمل بیاورند. حائز اهمیت است که یادآور شویم، از سال 98، برخی از لیست رشته های فنی و حرفه ای باکنکور ارائه می گردد و بعضی دیگر بدون آزمون!!!

برای اطلاع از اینکه رشته شما جزو رشته های باآزمون است یا بدون آزمون، بایستی به دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای مراجعه نمایید و با مطالعه کامل این دفترچه از تمام جزئیات، مطلع گردید.




منبع: زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای
۴ بازديد
۰ ۰

بانک سینا جزو بانک هایی است که نیروی مورد نیاز خود را از طریق آزمون استخدامی جذب می کند. هر ساله مرکز آزمون بانک سینا، با انتشار اطلاعیه ای از آغاز استخدام بانک سینا خبر می دهد و در اطلاعیه ثبت نام، شرایط، مدارک، نحوه، زمان ثبت نام و... را به اطلاع داوطلبان می رساند. داوطلبان پس از اینکه ثبت نام استخدام بانک سینا را به انجام برسانند، نوبت به شرکت در آزمون و اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سینا می رسد.

نتایج استخدامی بانک سینا از طریق سایت اختصاصی این بانک، اطلاع رسانی می شود.

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سینا 1401

استخدام بانک پس از استخدام آموزش و پرورش، بیشترین متقاضی را دارد و افرادی که متقاضی شرکت در آزمون استخدامی بانک ها می باشند، لازم است پس از انتخاب بانک مدنظر خود به سایت رسمی بانک مربوطه و یا سامانه مشاوره تحصیلی مشاوران برتر مراجعه داشته باشند تا از شرایط و زمان ثبت نام آن بانک اطلاع پیدا کنند.

بانک سینا در رده بانک هایی قرار می گیرد که سالیانه براساس نیروهای مورد نیاز خود اقدام به جذب و استخدام نیرو از طریق آزمون استخدامی و یا دریافت رزومه دارندگان شرایط می کند. داوطلبانی که تمایل به شرکت در آزمون ورودی این بانک را داشته باشند، بایستی در زمان استخدام بانک سینا به سایت این بانک رجوع کنند و فرآیند ثبت نام خود را نهایی نمایند.

پس از طی کردن مراحل ثبت نام اینترنتی، نوبت به شرکت در آزمون تخصصی می رسد و لازم است داوطلبان به رقابت با یکدیگر بپردازند. سپس نوبت به اعلام نتیجه آزمون استخدام بانک سینا می رسد. در وهله اول، نتیجه آزمون اولیه به اطلاع شرکت کنندگان می رسد و زمان اعلام نتایج در حال حاضر اعلام نشده است.




منبع: اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سینا