چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
۶ بازديد
۰ ۰

علاقمندان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای، پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بایستی از بین لیست رشته های باکنکور و بدون آزمون، ثبت نام در رشته ای متجانس و یا در رشته های زیرمجموعه رشته اصلی انجام دهند و در صورتی که رشته انتخاب شده، جزو رشته های با آزمون باشد، موظف به دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می باشند. سوال اصلی که در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد: کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در چه زمانی برگزار می شود؟

داوطلبان برای شرکت در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای، ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه می باشند.

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402

دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای، کاردانش، هنرستان و نظری که در زمان ثبت نام، فرم مرتبط به رشته های دارای آزمون را تکمیل نموده اند، لازم است در روز جمعه 3 شهریور ماه 1402 برای رقابت با سایر ثبت نام کنندگان حضور به عمل بیاورند. حائز اهمیت است که یادآور شویم، از سال 98، برخی از لیست رشته های فنی و حرفه ای باکنکور ارائه می گردد و بعضی دیگر بدون آزمون!!!

برای اطلاع از اینکه رشته شما جزو رشته های باآزمون است یا بدون آزمون، بایستی به دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای مراجعه نمایید و با مطالعه کامل این دفترچه از تمام جزئیات، مطلع گردید.




منبع: زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.