پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو شهریور ماه 1401

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۸ بازديد
۰ ۰

کنکور کارشناسی ارشد در گروه های آزمایشی مختلفی برگزار می گردد و دارندگان شرایط کنکور کارشناسی ارشد می بایست در زمان مقرر به ثبت نام اینترنتی آزمون ارشد بپردازند. همکاری با مشاور و پشتیبان کنکور کارشناسی ارشد، یکی از اولین اقدامات مهم در راستای کسب رتبه قبولی کارشناسی ارشد می باشد.

کارشناسان و پشتیبانان مشاوران برتر به کاربران در تهیه بهترین منابع آزمون کارشناسی ارشد و کتاب های تست و سایر کتب درسی با کمترین بودجه راهنمایی می کنند. ضمنا برنامه ریزی شخصی سازی شده ومتناسب با شرایط خود دریافت خواهید نمود و پشتیبان شما هر روز وضعیت درسی و روند مطالعاتی تان را کنترل خواهد نمود.






منبع: پشتیبان آزمون ارشد
۹ بازديد
۰ ۰

اگر به دنبال اشتغال به کار در یکی از ادارات و ارگان های دولتی می باشید، ثبت نام در آزمون استخدامی می تواند برای شما کمک کننده باشد. اما داوطلبان برای شرکت در استخدامی موظف به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می باشند. به طور معمول مبلغ ثبت نام استخدامی در دفترچه آزمون استخدامی اجرایی درج می گردد و برای سهولت شما کاربران، مقاله حاضر به موضوع فوق اختصاص داده شده است. 

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی بایستی از دارا بودن شرایط آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی مطمئن گردند، زیرا پس از پرداخت وجه ثبت نام، مبلغ واریز شده غیرقابل عودت می باشد.





منبع: هزینه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی
۱۰ بازديد
۰ ۰

متقاضیان استخدام بانک شهر باید قبل از ثبت نام به طور دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کرده و از شرایط و ضوابط آزمون مطلع شوند، سپس بعد از اطمینان از این که تمامی شرایط ذکر شده در دفترچه را دارند، باید به سایت مجری برگزار کننده آزمون مراجعه کرده و اقدام به انجام مراحل ثبت نام کنند. سپس در مرحله اول این آزمون که به صورت کتبی برگزار می شود شرکت کنند.

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بانک شهر همزمان یا چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود که در این دوره از آزمون، دفترچه 1 اردیبهشت منتشر شد. مهلت ثبت نام آزمون از 4 اردیبهشت ماه آغاز و تا 13 اردیبهشت ماه 1401 ادامه داشت و برعکس سال های قبل این زمان هیچ گونه تمدید مهلتی نداشت.

در مرحله بعد داوطلبینی که موفق به ثبت نام در آزمون شده باشند، باید برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند و یک پرینت از کارت خود گرفته و هنگام ورود به جلسه در دست داشته باشند. داوطلبین دقت فرمایند که در صورت نداشتن کارت ورود به جلسه نمی توانند در آزمون شرکت کنند. پس از شرکت در آزمون نوبت به اعلام نتیجه آزمون کتبی می رسد.




منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر
۱۳ بازديد
۰ ۰
شهرداری در سال 88 تصمیم به تاسیس یک بانک خصوصی گرفت و بانک شهر را افتتاح نمود. این بانک در گذشته به نام های تعاونی هنروران شهر و تعاونی اعتباری شهر فعالیت کرده است. بانک شهر از بانک های خصوصی در زنجیره بانکداری است که مانند سایر بانک ها برای جذب نیروی انسانی از طریق برگزاری آزمون استخدامی بانک عمل می کند. علاقمندان استخدام در بانک در صورت دارا بودن شرایط ذکر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام می بایست در زمان تعیین شده به سایت بانک شهر مراجعه کرده و اقدام به انجام مراحل ثبت نام کنند.


منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک شهر 
۱۰ بازديد
۰ ۰

به طور معمول وقتی با عبارت "کنکور" یا "آزمون" رو به رو می شویم، به یاد مشقت مطالعه منابع حجیم کنکوری می افتیم... اما سختی مطالعه صرفا برای زمانی است که از اصول صحیح برنامه ریزی آزمون ارشد پزشکی مطلع نباشیم!!! به عبارتی دیگر داوطلبانی که مشاور حرفه ای به همراه خود داشته باشند و برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای آن ها به صورت اختصاصی انجام شود، مسیر سهل العبوری را تجربه خواهند نمود و کسب رتبه قبولی در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را به شکلی دلچسب تجربه خواهند نمود.

برنامه ریزی ارشد وزارت بهداشت توسط بهترین مشاوران آزمون کارشناسی ارشد پزشکی مشاوران برتر می تواند منجر به کسب تراز و رتبه قبولی گردد.




منبع: برنامه ریزی کنکور ارشد وزارت بهداشت
۹ بازديد
۰ ۰

ثبت نام در آزمون استخدامی، در سال های اخیر متقاضیان بسیار زیادی داشته است و یکی از روش های پرطرفدار ورود به ارگان های دولتی محسوب می گردد. اشتغال به کار در هر یک از دستگاه های اجرایی کشور منوط به قبولی در آزمون استخدامی می باشد و اکثریت داوطلبان به دنبال روشی برای قبولی تضمینی در آزمون استخدامی می باشند. مشاوره و پشتیبان آزمون استخدامی به شما کمک می کند تا با روش های اصولی به مطالعه منابع آزمون استخدامی بپردازید و همراهی با مشاور خبره، شانس قبولی در آزمون استخدامی را افزایش خواهد داد.

مشاوره، برنامه ریزی درسی و پشتیبانی آزمون استخدامی در تیم مشاوران برتر توسط بهترین مشاوران آزمون استخدامی انجام می شود.






منبع: پشتیبان آزمون استخدامی
۷ بازديد
۰ ۰

بسیاری از داوطلبان ورود به مقطع کارشناسی ارشد، تمایل به ثبت نام کنکور ارشد و مطالعه منابع درسی و رقابت با سایرین ندارند و به دنبال روش های راحت تری برای اشتغال به تحصیل در مقطع نامبرده می باشند. جذب فراگیر ارشد در دانشگاه آزاد و پیام نور روشی است که متقاضیان بسیاری دارد.

اگر شما نیز جزو داوطلبانی هستید که تمایل به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ندارید، ارشد فراگیر آزاد گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد مصادف با تاریخ 23 اسفند ماه لغایت 28 اسفند ماه می باشد.

شایان ذکر است که تمام متقاضیان بایستی دارای شرایط ثبت نام باشند و بر این اساس، دانلود دفترچه ارشد فراگیر آزاد و مطالعه این دفترچه را به شما پیشنهاد می کنیم. به طور معمول پس از پایان مهلت مقرر ثبت نام، برخی از داوطلبان به دلایل گوناگون از فرآیند نام نویسی جامانده اند. سازمان سنجش برای این متقاضیان فرصت مجددی را لحاظ می کند و می توانند در مهلت مجدد ثبت نام به تکمیل نام نویسی خود اقدام کنند. 




منبع: زمان ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

۸ بازديد
۰ ۰

اگر رشته شما جزو لیست رشته های باآزمون کاردانی فنی و حرفه ای می باشد، بایستی خود را برای شرکت در آزمون و رقابت با سایر شرکت کنندگان آماده نمایید. در روش ورود با کنکور به دانشگاه، کسب رتبه و تراز حائز اهمیت می باشد و از همین رو قبولی داوطلبان در گرو کسب رتبه قابل قبول می باشد.

برای دستیابی به رتبه قبولی کنکور فنی حرفه ای بایستی با برنامه ریزی دقیق، منابع کنکور فنی را مطالعه نموده و روش صحیح مطالعه کردن، مرور کردن، تست زدن، کنکوری خواندن و... را بدانید. همچنین شما عزیزان می توانید با پشتیبان کنکور کاردانی فنی و حرفه ای همراه شوید.

وظیفه پشتیبان کنکور فنی و حرفه ای چیست؟ پشتیبان کنکور فنی همانند پشتیبان کنکور سراسری، وظیفه بررسی روزانه شرایط درسی داوطلب را برعهده دارد و آن دسته از دانش آموزانی که پشتیبان اختصاصی درسی داشته باشند، احتمال لغزش کمتری دارند؛ زیرا مشاور و پشتیبان به بررسی عملکرد درسی آن ها پرداخته و در تمام مراحل آزمون، همراه داوطلب می باشد.




منبع: پشتیبان کنکور کاردانی فنی حرفه ای
۶ بازديد
۰ ۰

باتوجه به شناخت از خود که چه مقدار زمان برای یادگیری لازم دارید، در یک بازه زمانی کوتاه خود را بسنجید تا بدانید تا چه حدی و در چه بازه زمانی توان یادگیری بهتری دارید اما در کل بهتر است هر باکس درس های تخصصی و دشوار را روزانه 2 ساعت و درس های عمومی را روزانه 1.5 ساعت بخوانید و مرور کنید.

درضمن توجه داشته باشید که زمان مطالعه خود را بین بازه زمان 8 صبح الی 10 شب در برنامه قرار دهید و از استراحت و تغذیه مناسب غافل نشوید. تعداد درس ها و ساعت مطالعه را بنابر شرایط و شناخت مطالعاتی که از خود دارید، تنظیم نمایید و به عبارت دیگر برنامه ریزی شخصی سازی شده داشته باشید.

برای برنامه ریزی درسی بایستی به عواملی همانند (ضرایب درس های کنکور، سهمیه مناطق کنکور، بودجه بندی کنکور و...) توجه نمایید. در ادامه به هر آنچه که برای برنامه ریزی درسی نیاز داشته باشید، پرداخته ایم.




منبع: برنامه ریزی تابستان کنکور 
۱۱ بازديد
۰ ۰
دانشگاه آزاد در گذشته صرفا از طریق کنکور سراسری، جذب دانشجو داشته است. اما در سال های اخیر باتوجه به صندلی های خالی در دانشگاه های شهریه پرداز، اکثریت دانشگاه ها اقدام به جذب داشنجو به صورت بدون کنکور داشته اند و از جمله این دانشگاه ها، دانشگاه آزاد بوده است. این دانشگاه در حال حاضر به دو صورت باکنکور و بدون کنکور، اقدام به جذب دانشجو می کند. ملاک پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور، معدل کل و کتبی دیپلم می باشد و داوطلبان می توانند بدون محدودیت، در گروه آزمایشی مدنظر خود، به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند. در صورت بروز هر نوع سوال درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید با رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی با کارشناسان کارآزموده مشاوران برتر در ارتباط باشید.


منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد