پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو فروردین ماه 1402

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۸ بازديد
۰ ۰

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1401

آزمون ارشد فراگیر پیام نور چند سالی است که در حال برگزاری در کشور ایران می باشد، اما آزمون ارشد فراگیر آزاد جزو آزمون های نوپای علمی در ایران محسوب می گردد و از همین رو با مقداری ابهام همراه است. فرآیند برگزاری آزمون ورودی فراگیر ارشد دانشگاه آزاد، بسیار شبیه به آزمون فراگیر پیام نور می باشد.

داوطلبینی که ثبت نام آزمون ورودی فراگیر آزاد را انجام داده باشند، بایستی با مطالعه منابع آزمون خود را برای شرکت در آزمون و رقابت با سایر داوطلب ها آماده کنند. با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون فراگیر ارشد آزاد، اطلاعیه ای در سایت Sanjesh.org مبنی بر تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه منتشر می گردد.

باتوجه به اینکه معمولا 3 الی 5 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه منتشر می گردد، احتمالا در سال جاری در تاریخ 22 تیر ماه 1401، کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر ارشد آزاد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور بارگذاری می گردد.






منبع: کارت  آزمون ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1401
۶ بازديد
۰ ۰

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1401

چگونه اطلاعات اشتباه را ویرایش کنیم؟ اگر شما نیز دچار اشتباه در هنگام ثبت نام شده اید و یا قصد جا به جایی کد رشته محل های منتخب را دارید، لازم است با مراحلی که در ادامه می آید، همگام شوید:

  • به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کنید.
  • گزینه کارشناسی ارشد را از منوی سمت راست سایت انتخاب کنید.
  • بر روی لینک "سیستم ثبت نام آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 دوره های فراگیر دانشگاه آزاد" بفشارید.
  • کلید "ویراش اطلاعات" را از منوی سمت راست صفحه برگزینید.
  • شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را وارد کنید.
  • به تغییر اطلاعات مورد نظر خود بپردازید و از سیستم خارج شوید.

کاربران سایت مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر پس از مطالعه مقاله فوق می توانند پاسخ سوالات خود درباره دوره فراگیر ارشد آزاد را از کارشناسان مشاوران برتر دریافت کنند. شایان ذکر است که برای برخی از اشتباهات موجود بر روی کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر آزاد بایستی حتما به باجه های رفع نقص فراگیر ارشد آزاد مراجعه نمایید.




منبع: ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1401
۷ بازديد
۰ ۰

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران 1401

معمولا افراد بعد از گذراندن مقطع کارشناسی به دنبال شغل مناسب هستند. روش های مختلفی برای وارد شدن به بازار کار مشاغل دولتی و خصوصی وجود دارد و یکی از این روش های رایج آزمون استخدامی است. آزمون های استخدامی برای جذب نیروی کارآمد و تحصیل کرده در ادارات دولتی و خصوصی برگزار می شوند و آزمون بانک ها یکی از رایج ترین این آزمون های استخدامی برای وارد شدن به بازار کار است.

تمامی متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران باید قبل از ثبت نام، اطلاعات دقیقی در این باره به دست بیاورند که منابع آگاه و مشاوران می توانند، کمک مهمی برای این موضوع باشند. پذیرش افراد متقاضی استخدام در رشته های شغلی آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران از طریق بررسی مدارک و صلاحیت افراد متقاضی صورت می گیرد و افراد متقاضی باید برای قبولی در رشته محل های مورد نظر مراحل پذیرش بانک قرض الحسنه مهر ایران را پشت سربگذارند.






منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران
۷ بازديد
۰ ۰

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران 1401

متقاضیان بعد از ثبت نام در آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران باید در آزمون شرکت نمایند و منتظر اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران باشند و بعد از این که نتایج آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران از طریق سایت اختصاصی بانک اعلام شد و در صورت کسب حدنصاب نمره علمی، باید خود را برای مرحله گزینش و مصاحبه آماده کنند.

داوطلبان بعد از موفق گذراندن مرحله مصاحبه در بانک مهر ایران استخدام می شوند و مشغول به کار می گردند. در برخی سال ها امکان دارد که ثبت نام آزمون استخدامی بانک مهر از طریق برگزاری آزمون نباشد و براساس ارسال مدارک افراد متقاضی انجام گردد و افراد متقاضی باید مدارک خود را به سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

زمان اعلام نتیجه آزمون استخدام بانک قرض الحسنه مهر بستگی به زمان برگزاری این آزمون دارد. به طور معمول نتیجه آزمون حدود یک ماه پس از برگزاری، اعلام می گردد. نتایج اولیه آزمون کتبی استخدام بانک مهر ایران، روز سه شنبه مورخ 23 اسفند ماه سال 1401 در سامانه رسمی این بانک به نشانی qmb.ir قرار گرفت. 

شما همراهان می توانید به عضویت در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر درآیید و از اخبار جدید استخدامی مطلع شوید. همچنین با رزرو مشاوره تلفنی می توانید مشاوره شغلی با بهترین مشاوران آزمون استخدامی دریافت نمایید.






منبع: اعلام نتایج بانک قرض الحسنه مهر ایران
۸ بازديد
۰ ۰

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه 1401

هنوز اطلاعیه ای درباره مراحل ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه در سال جاری منتشر نشده است. ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه در سال های قبل به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام شده است. داوطلبان برای ثبت نام به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند. مراحل ثبت نام اینترنتی به شرح ذیل می باشد.

  • ابتدا وارد سایت سنجش به آدرس sanjesh.org شوید.
  • بر روی لینک ثبت نام استخدام دستگاه های اجرائی کلیک کنید.
  • سپس هزینه ثبت نام را پرداخت کنید و سریال ثبت نام را دریافت کنید تا بتوانید فرم اینترنتی ثبت نام را کامل کنید.
  • در این مرحله شماره کارت اعتباری خود را وارد کنید تا وارد سیستم ثبت نام شوید.
  • هم اکنون عکس خود را آپلود کنید.
  • اطلاعات فرم را وارد کنید.
  • کد رهگیری ثبت نام را دریافت نموده و نزد خود نگه دارید.





منبع: ثبت نام بانک سپه
۷ بازديد
۰ ۰

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه 1401

استخدام بانک یکی از روش های ورود به عرصه کار می باشد که اتفاقا مورد توجه بسیاری از افراد جویای کار قرار گرفته است. البته تنها بانک سپه نیست که نیروی مورد نیاز خود را از طریق آزمون استخدامی، جذب می کند! بلکه تعداد بانک هایی که بدین روش اقدام به همکاری با افراد کارآمد دارند، بسیار زیاد است. از جمله های بانک هایی که در رده بانک های فعال آزمون استخدامی قرار می گیرند، بانک های (آزمون استخدامی بانک مرکزی، آزمون استخدامی بانک مسکن، آزمون استخدامی بانک سینا و...) می باشد.

بانک سپه نیز باتوجه به نیاز شعبات خود اقدام به انتشار فراخوان همکاری می کند. البته گفتنی است که تمام شرکت کنندگان لازم است شرایط ثبت نام را داشته باشند. آخرین زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه در 29 خرداد ماه سال 1396 تا 5 تیر ماه بوده است. 

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه: اعلام نشده است.

معمولا جذب بانک ها به دو روش آزمون استخدامی و دریافت رزومه شغلی و تحصیلی داوطلبان می باشد و واجدین شرایط را مرحله مصاحبه دعوت نموده و چنانچه داوطلب، شرایط مورد نیاز استخدام را داشته باشد، می تواند همکاری خود را با بانک آغاز کند.






منبع: زمان ثبت نام بانک سپه
۷ بازديد
۰ ۰

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه 1401

در برخی از سال ها، آزمون استخدامی بانک همزمان با آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برگزار می شود و در واقع داوطلبان متقاضی بایستی برای شرکت در تمام ارگان ها، یک ثبت نام انجام دهند و مراحل مشترکی را طی کنند. اما بعضا نیز ثبت نام آزمون بانک ها همچون (آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران، آزمون استخدامی بانک مرکزی، آزمون استخدامی بانک ملی و...)، به صورت جداگانه و توسط بانک متقاضی جذب نیرو برگزار می شود. 

داوطلبان برای کسب اطلاع درخصوص چگونگی فرآیند ثبت نام بایستی عضو شبکه های اجتماعی مشاوران برتر باشند و اخبار نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ها را دنبال کنند. باتوجه به این که آزمون استخدامی بانک سپه در دو مرحله کتبی و مصاحبه صورت می گیرد، بنابراین اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه در سال جاری نیز در دو مرحله منتشر خواهد شد.

در حال حاضر زمان دقیقی را نمی توان برای اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه در سال جاری ذکر نمود اما به محض انتشار اخباری درباره اعلام نتیجه استخدام بانک سپه، از طریق مقاله حاضر و شبکه های اجتماعی مشاوران برتر شما عزیزان را مطلع خواهیم نمود. بدین منظور پیشنهاد می کنیم به عضویت در تلگرام و اینستاگرام ما درآیید تا از به روزترین خبرهای استخدام مطلع شوید.






منبع: اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه 
۵ بازديد
۰ ۰

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد 1401

بانک مهر اقتصاد جزو بانک هایی است که جذب نیروی خود را از طریق آزمون استخدامی انجام می دهد و علاقمندان بایستی زمان ثبت نام را از طریق سایت بانک سپه انجام دهند و به محض آغاز فرآیند ثبت نام، نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

به دلیل این که هنوز اطلاعیه ای مبنی بر ثبت نام آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد در سایت بانک سپه منتشر نشده است، علاقمندان ثبت نام در آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد باید برای ثبت نام در این آزمون از طریق سامانه بانک سپه پیگیری های لازم را انجام دهند و همچنین اخبار آزمون استخدامی بانک توسط مشاوران برتر نیز اطلاع رسانی می گردد.

با توجه به این که ثبت نام آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد در آخرین دوره برگزاری در مرداد ماه 1395 بوده است، اطلاعات دقیقی درباره تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی سال جاری منتشر نشده است و پیشنهاد می کنیم که زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه را نیز پیگیری نمایید. 





منبع: زمان ثبت نام بانک مهر اقتصاد
۴ بازديد
۰ ۰

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی 1401

داوطلبان برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی به سایت این بانک مراجعه کنند و با مطالعه اطلاعیه مربوط به استخدام سال جاری از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی در سال جاری مطلع شوند. راهنمای ثبت نام استخدام بانک دی به شرح ذیل است.

  • ابتدا وارد سایت بانک دی به آدرس bank-day.ir شوید.
  • بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.
  • سپس یکی از عناوین شغلی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • بعد از مطالعه شرایط مورد نیاز بر روی گزینه درخواست استخدام کلیک نمائید.
  • حال اطلاعات مورد نیاز را وارد نموده و بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمائید.
  • کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایید.

مقاله حاضر به موضوع (ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی)، اختصاص داده شده است و کارشناسان مشاوران برتر آماده راهنمایی داوطلبان در زمینه استخدام و مشاوره شغلی می باشند و برای دریافت مشاوره لازم است رزرو مشاوره تلفنی در سایت مشاوران برتر انجام دهید و منتظر تماس مشاوران بمانید.

 






منبع: ثبت نام بانک دی
۴ بازديد
۰ ۰

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی 1401

آزمون استخدامی با هدف جذب نیروی انسانی کارآمد در ارگان های مختلف برگزار می شود. در سال های قبل آزمون استخدامی بانک ها به همراه آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی و آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می شد اما چند سالی است که بانک ها برای جذب کردن نیروی مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون اختصاصی می کنند.

بانک دی در سال های قبل اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی متعدد نموده است اما چند سالی است که اطلاعیه استخدامی جدید منتشر نکرده است و آخرین استخدام این بانک مربوط به آبان ماه سال 1393 بوده است.

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک دی 1401: اعلام نشده است.

پیشنهاد می کنیم برای بالا بردن شانس استخدام خود پیگیر خبرهای استخدامی سایر بانک ها همانند (آزمون استخدامی بانک سپه، آزمون استخدامی بانک مرکزی، آزمون استخدامی بانک پارسیان و...) نیز باشید. شایان ذکر است که تمام خبرهای استخدامی در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر منتشر می شود و با عضویت می توانید اخبار استخدام را دنبال کنید.






منبع: زمان ثبت نام بانک دی