جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو دی ماه 1401

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۸ بازديد
۰ ۰

زمان نام نویسی کنکور زبان هر ساله از طریق سایت سازمان سنجش به داوطلبانی که متقاضی شرکت در این آزمون هستند، اطلاع رسانی می شود و داوطلبان نیز می توانند با مراجعه به سایت جهت درج مشخصات، پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون، مراجعه نمایند. ثبت نام کنکور زبان در سال 2 بار شده است و این بدین معناست که متقاضیان می توانند دو بار شانس خود را امتحان کنند.

زمان ثبت نام کنکور سراسری و آزاد زبان نیمسال اول 1402

زمان ثبت نام کنکور زبان دی ماه (نیمسال اول)، از 1401/08/08 لغایت 1401/08/14 اعلام شده است و متقاضیان می توانند در بازه زمانی اعلام شده، ثبت نام آزمون خود را به انجام برسانند. همچنین در صورت عدم اطلاع از تاریخ مقرر ثبت نام می توانید در مهلت مجدد ثبت نام کنکور زبان اقدامات لازم را به انجام برسانید.

  • تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری زبان 1402: 14 تا 18 آبان ماه 1401.

زمان ثبت نام کنکور سراسری و آزاد زبان نیمسال دوم 1402

معمولا قبل از آغاز فرآیند ثبت نام کنکور، دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر می شود که به راهنمایی داوطلبان در این دفترچه، پرداخته می شود. تاریخ ثبت نام کنکور سراسری زبان تیر ماه (نیمسال دوم) 1402/01/15 لغایت 1402/01/25 می باشد و همانطور که در بندهای قبلی ذکر شد، فرصت مجدد ثبت نام نیز برای متفاضیان در نظر گرفته می شود.

  • تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری زبان 1402: اعلام نشده است.


منبع: کنکور زبان
۸ بازديد
۰ ۰

پس از شرکت در امتحانات نهایی اکثریت دانش آموزان تصمیم به ثبت نام کنکور (ثبت نام کنکور ریاضی)، می گیرند و کنکور ریاضی جزو آزمون های پرطرفدار محسوب می شود که علاوه بر دانش آموزان و محصلان، بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی نیز تمایل به شرکت در آزمون فوق دارند. لیست رشته های کنکور ریاضی را در برای آگاهی شما عزیزان در این مقاله درج نموده ایم.

برای دستیابی به رتبه قبولی کنکور ریاضی بایستی برنامه ریزی دقیق و منظم درسی داشته باشید.

لیست رشته های کنکور ریاضی 1402

برای اشتغال به تحصیل در هر رشته ای می بایست با زمینه های شغلی، دروس تخصصی رشته، بازار کار و... رشته مدنظر آشنا شوید و در صورت داشتن علاقه و مهارت های مورد نیاز، اقدامات اولیه ثبت نام و شرکت در آزمون را در پیش بگیرید. هر ساله برای ثبت نام در کنکور، دفترچه ای با عنوان دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و آزاد توسط سایت سازمان سنجش منتشر می گردد که لیست رشته های کنکور ریاضی نیز در این دفترچه درج می شود.

از آن جا که دانلود دفترچه ثبت نام کنکور از سایت سازمان سنجش برای اکثریت کاربران راحت نیست، لیست کامل رشته های کنکور ریاضی را در جدول زیر قرار داده ایم. چنانچه سوالی برایتان به وجود آمد می توانید از بهترین مشاوران کنکور ریاضی مشاوره و راهنمایی دریافت نمایید.




منبع: رشته های کنکور ریاضی
۸ بازديد
۰ ۰

در برخی از سال ها، آزمون استخدامی بانک همزمان با آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برگزار می شود و در واقع داوطلبان متقاضی بایستی برای شرکت در تمام ارگان ها، یک ثبت نام انجام دهند و مراحل مشترکی را طی کنند. اما بعضا نیز ثبت نام آزمون بانک ها همچون (آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران، آزمون استخدامی بانک مرکزی، آزمون استخدامی بانک ملی و...)، به صورت جداگانه و توسط بانک متقاضی جذب نیرو برگزار می شود. 

داوطلبان برای کسب اطلاع درخصوص چگونگی فرآیند ثبت نام بایستی عضو شبکه های اجتماعی مشاوران برتر باشند و اخبار نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ها را دنبال کنند. باتوجه به این که آزمون استخدامی بانک سپه در دو مرحله کتبی و مصاحبه صورت می گیرد، بنابراین اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه در سال جاری نیز در دو مرحله منتشر خواهد شد.

در حال حاضر زمان دقیقی را نمی توان برای اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه در سال جاری ذکر نمود اما به محض انتشار اخباری درباره اعلام نتیجه استخدام بانک سپه، از طریق مقاله حاضر و شبکه های اجتماعی مشاوران برتر شما عزیزان را مطلع خواهیم نمود. بدین منظور پیشنهاد می کنیم به عضویت در تلگرام و اینستاگرام ما درآیید تا از به روزترین خبرهای استخدام مطلع شوید.




منبع: اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه
۹ بازديد
۰ ۰

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت نیز همانند ثبت نام دکتری وزارت علوم، یک بار در سال برگزار می گردد و داوطلبانی که علاقمند ورود به رشته های آزمون دکتری وزارت بهداشت باشند، می توانند با کسب اطلاع از شرایط ثبت نام به سایت sanjeshp.ir مراجعه نمایند و نام نویسی اینترنتی خود را انجام دهند. قصد داریم در این مقاله به تمام جزئیات ثبت نام آزمون دکتری پزشکی بپردازیم.

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت 1401

(برای ثبت نام، بر روی لینک فوق بفشارید)

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت دوره های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد در یک مرحله و در سایت سنجش پزشکی کشور انجام می شود.

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

ثبت نام آزمون دکتری پزشکی یک بار در سال انجام می شود و سایت مرکز سنجش پزشکی کشور با انتشار اطلاعیه ای، داوطلبان را از زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت مطلع می کند. یکی دیگر از روش های اطلاع از تاریخ ثبت نام، دانلود دفترچه دکتری وزارت بهداشت می باشد که توسط سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت منتشر می گردد. 

مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در سال جاری، 15 الی 22 اسفند ماه اعلام شده بود و در فرصت یاد شده امکان ثبت نام اینترنتی برای داوطلبان فراهم بوده است و همچنین برای داوطلبانی که در تاریخ مقرر موفق به ثبت نام نشده باشند، مهلت مجدد ثبت نام ارائه گردیده است.




منبع: ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 
۹ بازديد
۰ ۰

بانک سپه برای جذب نیروی متخصص و کار آمد اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند. افراد متقاضی برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه در سال جاری باید در زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه به سایت سنجش و یا سایت اختصاصی بانک سپه مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را کامل کنند. بانک سپه جزء بانک های دولتی به حساب می آید که هر ساله از طریق برگزاری آزمون اقدام به جذب نیرو در شغل بانکداری می کند.

در این مقاله درباره زمان، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه توضیحاتی داده شده است.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه 1401

افرادی که متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه در سال جاری هستند، باید در زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه اقدام به تکمیل اطلاعات ثبت نام کنند و بعد از شرکت در این آزمون منتظر اعلام نتایج آن باشند.

آزمون بانک سپه به دو صورت کتبی و مصاحبه صورت می گیرد. افراد متقاضی برای آگاهی یافتن از شرایط ثبت نام و نوع برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه به سایت این بانک مراجعه کنند و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند. برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه باید شرایط استخدام بانک سپه را مطالعه کنید و بعد اقدام به ثبت نام نمائید.



منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک سپه