جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1401

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۱۳ بازديد
۰ ۰
کارنامه نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت و یا کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت آخرین کارنامه ای است که توسط سایت سنجش پزشکی کشور منتشر می شود. در این کارنامه به بررسی کامل انتخاب های داوطلب و مقایسه کارنامه وی با سایر متقاضیان پرداخته می شود. 
به عبارت دیگر این کارنامه مشابه کارنامه نهایی آزمون دکتری وزارت علوم می باشد و جزئیات تمام فرآیند آزمون شما در کارنامه نامیرده مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. در حال حاضر زمان انتشار کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت مشخص نمی باشد و به محض انتشار اخبار موثق، مقاله حاضر به روز می شود.



منبع: کارنامه نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت
۱۵ بازديد
۰ ۰
داوطلبان آزمون دکتری تخصصی پس از ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت، بایستی در آزمون شرکت کنند. به طور معمول داوطلبین پس از برگزاری آزمون دکتری پزشکی، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشند و سوالاتی همچون زمان اعلام نتایج، سایت اعلام نتیجه، نحوه مشاهده نتیجه و... برایشان مطرح می شود که در این مقاله به پاسخ کامل درباره موضوعات فوق خواهیم پرداخت.
اولین مرحله پس از شرکت در کنکور دکتری، اعلام نتایج اولیه آزمون می باشد که در این کارنامه درصدهای مکتسبه، تراز و رتبه ای که کسب نموده اید؛ مشخص خواهد شد و داوطلبانی که با وضعیت (مجاز به انتخاب رشته) معرفی شده باشند، بایستی نسبت به چیدمان انتخاب رشته خود اقدام نمایند.



منبع: اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت
۱۷ بازديد
۰ ۰
آزمون دکتری وزارت بهداشت همچون آزمون دکتری وزارت علوم یک بار در سال برگزار می گردد و داوطلبانی که دارای شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام باشند، بایستی به سایت sanjeshp.ir مراجعه کنند و به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام بپردازند. سپس با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت، در آزمون دکتری پزشکی حضور به عمل آورند.
همانطور که پیش تر اشاره گردید، پس از ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت بایستی به مطالعه منابع آزمون پرداخته و خودتان را برای شرکت در کنکور آماده کنید. با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت، بایستی زمان دریافت کارت ورود به جلسه را پیگیری نمایید.




منبع: کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت
۱۱ بازديد
۰ ۰

پس از فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نوبت به ثبت نام کنکور دکتری پزشکی می رسد و علاقمندان شرکت در مقطع دکتری تخصصی بایستی در زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری وزارت بهداشت و شرکت در آزمون نمایند.

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت (ph.D)، توسط سایت سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام می گردد.

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت پس از ثبت نام در آزمون بایستی از منابع کنکور اطلاع یابند و با برنامه ریزی دقیق به مطالعه کتب آزمون بپردازند. سپس کارت ورود به جلسه خود را دریافت نموده و در زمان برگزاری آزمون به همراه خود داشته باشند.

آزمون دکتری وزارت بهداشت در چه تاریخی برگزار می گردد؟ در ادامه تقویم زمانی برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت را درج نموده ایم و می توانید تاریح برگزاری آزمون خود را مشاهده نمایید.






منبع: زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت
۱۱ بازديد
۰ ۰
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور همچون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر سال اقدام به جذب دانشجو از طریق آزمون دکتری وزارت بهداشت می کند. داوطلبانی که علاقمند به شرکت در این ماراتن علمی باشند، می بایست در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

دانشجویان رشته های زیرشاخه علوم پزشکی با سایت سنجش پزشکی کشور آشنا هستند و در مقطع کارشناسی ارشد نیز از طریق سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پزشکی، اقدام نموده اند. این سامانه مسئولیت نام نویسی آزمون دکتری تخصصی را نیز برعهده دارد.

تمام مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون دکتری در سایت سنجش پزشکی کشور انجام می گردد و متقاضیان می توانند تمام اطلاعیه های جدید را در این سایت دنبال کنند. همچنین نام نویسی اینترنتی دکتری رشته های علوم پزشکی در سامانه نامبرده می انجامد.

به طور معمول همزمان با مهلت مقرر ثبت نام، دفترچه ثبت نام کنکور دکتری پزشکی در سایت سنجش آموزش پزشکی کشور بارگذاری می گردد و توصیه می شود تمام داوطلبان به مطالعه دقیق و خط به حط این دفترچه بپردازند تا از قوانین و شرایط ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت اطمینان حاصل کنند.






منبع: سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت
۱۰ بازديد
۰ ۰
همانطور که مستحضر هستید برای ورود به مقطع دکتری وزارت بهداشت بایستی علاوه بر کسب نمره قبولی در آزمون کتبی، در مصاحبه شفاهی نیز نمره علمی و حدنصاب لازم را به دست آورید. داوطلبانی که به مرحله مصاحبه دکتری وزارت بهداشت راه یافته اند، پس از برگزاری مصاحبه علمی، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشند تا از نتیجه قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند.

نتیجه نهایی دکتری وزارت بهداشت توسط سایت sanjeshp.ir به اشتراک با کاربران گذاشته می شود.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

 اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت در مراحل ذیل انجام می شود:

  1. اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت
  2. اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت
  3. اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت
  4. کارنامه نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت




منبع: اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت
۱۰ بازديد
۰ ۰
سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور حدود 40 روز پس از برگزاری آزمون دکتری پزشکی، کارنامه اعلام نتایج اولیه را منتشر می کند. داوطلبانی که در وضعیت «مجاز به انتخاب رشته» قرار گرفته باشند، بایستی چیدمان انتخاب رشته خود را انجام دهند و منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت بمانند.

کارنامه اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت توسط سایت سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می گردد و شایان ذکر است که این کارنامه صرفا برای داوطلبانی در دسترس قرار می گیرد که انتخاب رشته خود را انجام داده و ثبت نموده باشند.

متقاضیان در این مرحله می توانند از دعوت به مصاحبه و یا عدم دعوت به مصاحبه دکتری علوم پزشکی مطلع شوند. فعل حال زمان دقیق اعلام نتیجه انتخاب رشته دکتری مشخص نمی باشد و در صورت انتشار هر نوع اخبار در این باره، مقاله حاضر در دستور به روز رسانی قرار خواهد گرفت.






منبع: نتیجه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت
۱۱ بازديد
۰ ۰

تاکنون آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت نموده اید؟ آیا سوالی در این مسیر برایتان پیش نیامده است؟ آیا تمام چم و خم راه را می شناسید؟ پشتیبان آزمون دکتری وزارت بهداشت فردی است که از ابتدای مسیر تا انتهای مسیر شما را همراهی می کند و سالیان سال تجربه کاری، شخصی و حرفه ای در این زمینه دارد.

شما عزیزان می توانید به جای آزمون و خطا کردن، از تجربیات پشتیبان تحصیلی استفاده کنید.

پشتیبان آزمون دکتری وزارت بهداشت

پشتیبان آزمون دکتری وزارت بهداشت

در گذشته به دلیل عدم پیشرفت فرهنگ سازی استفاده از مشاوره تحصیلی، این حرفه ناشناخته بود و تعداد نفراتی که از راهنمایی های مشاور تحصیلی استفاده می کردند، بسیار اندک بود!!! همچنین تعداد سازمان های ارائه دهنده پشتیبان و مشاور تحصیلی نیز انگشت شمار بود!!!

اما اکنون مردم درک نموده اند که برای موفقیت در هر زمینه ای، نیاز نیست مسیر غلط و پر از اشتباه را تجربه کنیم و به راحتی می توانیم از افراد کاربلد که شغل اصلی آنان، مشاوره تحصیلی است و همچنین خودشان این مسیر را پیموده اند، راهنمایی دریافت کنیم.

یکی از موسسات فعال مشاوره تحصیلی در این حوزه، مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می باشد و شما عزیزان می توانید از کارشناسان این موسسه راهنمایی دریافت کنید. برای رزرو پشتیبان تحصیلی، مشاوره و برنامه ریزی بایستی بر روی دکمه رزرو مشاوره بفشارید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.





منبع: پشتیبان آزمون دکتری وزارت بهداشت
۱۱ بازديد
۰ ۰

مقطع دکتری به صورت چند مرحله ای است و متقاضیانی که قصد ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت را داشته باشند، بایستی مراحل را به صورت کامل طی کنند تا وارد مقطع phd شوند. پس از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت، نتیجه آزمون اعلام می گردد و داوطلبانی که در ردیف (مجاز به انتخاب رشته) شدگان قرار گرفته باشند، لازم است انتخاب رشته دکتری را انجام دهند. آن دسته از داوطلبانی که اطلاعاتی درباره مرحله انتخاب رشته نداشته باشند می توانند از بهترین مشاوران انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت راهنمایی دریافت کنند.

مشاوران انتخاب رشته کنکور دکتری علوم پزشکی می توانند با رعایت اصول صحیح انتخاب رشته، شانس قبولی داوطلبان را تا حد قابل توجهی افزایش دهند.

بهترین مشاوران انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

همانطور که در بندهای پیشین اشاره شد برای ورود به دکتری وزارت بهداشت و یا دکتری وزارت علوم، پس از شرکت در آزمون کتبی، در صورت کسب نمره علمی در اعلام نتایج آزمون دکتری پزشکی، بایستی در زمان مقرر از سوی سنجش و آموزش پزشکی کشور به انتخاب رشته بپردازید.





منبع: بهترین مشاوران انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت
۱۰ بازديد
۰ ۰

آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت سالیانه یک بار برگزار می شود و شرکت کنندگان در این آزمون ورودی به رقابت با یکدیگر پرداخته و پس از اعلام نتیجه کنکور دکتری وزارت بهداشت، می توانند عملکرد خود را مشاهده نمایند و در صورت کسب حدنصاب نمره علمی، انتخاب رشته خود را انجام دهند. در این مرحله سوالی که مطرح می شود این است که هزینه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت چقدر است؟

راهنمای کامل انتخاب رشته و پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور دکتری وزارت بهداشت در دفترچه انتخاب رشته دکتری رشته های علوم پزشکی درج می گردد.

هزینه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور مسئول ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشد و داوطلبان برای ثبت نام بایستی به سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت (sanjeshp.ir) مراجعه داشته باشند و پس از ثبت نام کنکور در زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری علوم پزشکی به رقابت علمی با سایر داوطلبان بپردازند.






منبع: هزینه انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت