چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
۱۴ بازديد
۰ ۰
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور همچون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر سال اقدام به جذب دانشجو از طریق آزمون دکتری وزارت بهداشت می کند. داوطلبانی که علاقمند به شرکت در این ماراتن علمی باشند، می بایست در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

دانشجویان رشته های زیرشاخه علوم پزشکی با سایت سنجش پزشکی کشور آشنا هستند و در مقطع کارشناسی ارشد نیز از طریق سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پزشکی، اقدام نموده اند. این سامانه مسئولیت نام نویسی آزمون دکتری تخصصی را نیز برعهده دارد.

تمام مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون دکتری در سایت سنجش پزشکی کشور انجام می گردد و متقاضیان می توانند تمام اطلاعیه های جدید را در این سایت دنبال کنند. همچنین نام نویسی اینترنتی دکتری رشته های علوم پزشکی در سامانه نامبرده می انجامد.

به طور معمول همزمان با مهلت مقرر ثبت نام، دفترچه ثبت نام کنکور دکتری پزشکی در سایت سنجش آموزش پزشکی کشور بارگذاری می گردد و توصیه می شود تمام داوطلبان به مطالعه دقیق و خط به حط این دفترچه بپردازند تا از قوانین و شرایط ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت اطمینان حاصل کنند.






منبع: سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.