پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو تیر ماه 1402

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۵ بازديد
۰ ۰
استخدام در بانک از نگاه بسیاری از افراد جامعه، دارای جایگاه مطلوبی بوده و از همین رو آن ها تمایل زیادی به اشتغال در آن دارند. بانک مرکزی که نهاد ناظر بر سایر بانک ها و موسسات مالی می باشد، در برخی از سال ها از طریق برگزاری آزمون استخدامی به جذب نیروهای مورد نیاز خود می پردازد. استخدام در بانک مرکزی به عنوان یک ارگان دولتی و دارای اعتبار برای جوانان جویای کار اهمیت بسیاری دارد، از همین رو ما در این مقاله به بررسی روند ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی می پردازیم. مطالعه این مقاله را به افرادی که متقاضی ثبت نام آزمون استخدام بانک مرکزی هستند، پیشنهاد می کنیم.



منبع: ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی
۴ بازديد
۰ ۰

بانک مرکزی در سال های مختلف و بازه زمانی مشخصی اقدام به جذب نیروی انسانی می نماید. بانک مرکزی در صورت اعلام نیاز شعبه های بانک، اطلاعیه رسمی منتشر می کند و از متقاضیان دارای شرایط، دعوت به همکاری می کند.

متقاضیان ثبت نام در آزمون استخدامی بانک مرکزی برای ثبت نام این آزمون باید همانند آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اقدام به کامل کردن فرم ثبت نام خود نمایند. بانک مرکزی برای استخدام افراد متقاضی اطلاعیه منتشر می کند.

زمان انتشار این اطلاعیه دقیق نمی باشد و بستگی به نیاز شعب این بانک دارد. زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی در 13 آبان 1401 منتشر شده است و افراد متقاضی می توانند، به سایت این بانک مراجعه کنند و اقدام به ثبت نام نمایند.





منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی
۵ بازديد
۰ ۰

افراد متقاضی برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک مرکزی لازم است به سایت این بانک مراجعه کنند و پس از کسب اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی، شرایط مورد نیاز را مطالعه نمایند و در صورتی که شرایط ثبت نام را داشته باشند، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام، اقدام کنند.

پس از شرکت در آزمون بایستی منتظر اعلام نتیجه استخدام بانک مرکزی بمانید. زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی در مورخ 25 اسفند ماه 1401 بوده است و آزمون در دو مرحله کتبی و مصاحبه صورت می گیرد و اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی در دو مرحله اولیه و نهایی انجام می شود. افرادی که در آزمون استخدام بانک مرکزی شرکت کرده اند، می توانند برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی به سایت بانک مرکزی مراجعه کنند و همچنین بعد از کسب نمره قبولی در این مرحله، خود را برای مرحله مصاحبه آماده کنند.




منبع: اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک مرکزی
۳ بازديد
۰ ۰

امروزه مشاوره گرفتن از افراد خبره و ماهر در هر زمینه ای می تواند مفید واقع گردد. در گذشته برای مشاوره شغلی، تحصیلی، خانواده و... بایستی به مراکز مشاوره حضوری مراجعه می شد اما اکنون مشاوره تلفنی جای مشاوره حضوری را گرفته است. لذا تمام افرادی که نیازمند مشاوره باشند، می توانند با تلفن در دست خود نسبت به دریافت مشاوره با کیفیت اقدام کنند.

مشاوره شغلی امروزه به عنوان یکی از دسته های مشاوره به حساب می آید و فارغ التحصیلان رشته مشاوره و روانشناسی می توانند مراجعین را راهنمایی کنند. مشاوره شغلی شامل مصاحبه، گفت و گو، استفاده از پرسشنامه ها (به صورت آنلاین و حضوری)، استفاده از روش های بالینی و... می گردد که مشاور باتوجه به روش خود می تواند هر یک از موارد را به کار گیرد.






منبع: مشاوره شغلی تلفنی و آنلاین
۴ بازديد
۰ ۰

معمولا افراد بعد از گذراندن مقطع کارشناسی به دنبال شغل مناسب هستند. روش های مختلفی برای وارد شدن به بازار کار مشاغل دولتی و خصوصی وجود دارد و یکی از این روش های رایج آزمون استخدامی است. آزمون های استخدامی برای جذب نیروی کارآمد و تحصیل کرده در ادارات دولتی و خصوصی برگزار می شوند و آزمون بانک ها یکی از رایج ترین این آزمون های استخدامی برای وارد شدن به بازار کار است.

تمامی متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران باید قبل از ثبت نام، اطلاعات دقیقی در این باره به دست بیاورند که منابع آگاه و مشاوران می توانند، کمک مهمی برای این موضوع باشند. پذیرش افراد متقاضی استخدام در رشته های شغلی آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران از طریق بررسی مدارک و صلاحیت افراد متقاضی صورت می گیرد و افراد متقاضی باید برای قبولی در رشته محل های مورد نظر مراحل پذیرش بانک قرض الحسنه مهر ایران را پشت سربگذارند.







منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران
۷ بازديد
۰ ۰

افرادی که متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه در سال جاری هستند، باید در زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه اقدام به تکمیل اطلاعات ثبت نام کنند و بعد از شرکت در این آزمون منتظر اعلام نتایج آن باشند.

آزمون بانک سپه به دو صورت کتبی و مصاحبه صورت می گیرد. افراد متقاضی برای آگاهی یافتن از شرایط ثبت نام و نوع برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه به سایت این بانک مراجعه کنند و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند. برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه باید شرایط استخدام بانک سپه را مطالعه کنید و بعد اقدام به ثبت نام نمائید.





منبع: ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه
۴ بازديد
۰ ۰

استخدام بانک یکی از روش های ورود به عرصه کار می باشد که اتفاقا مورد توجه بسیاری از افراد جویای کار قرار گرفته است. البته تنها بانک سپه نیست که نیروی مورد نیاز خود را از طریق آزمون استخدامی، جذب می کند! بلکه تعداد بانک هایی که بدین روش اقدام به همکاری با افراد کارآمد دارند، بسیار زیاد است. از جمله های بانک هایی که در رده بانک های فعال آزمون استخدامی قرار می گیرند، بانک های (آزمون استخدامی بانک مرکزی، آزمون استخدامی بانک مسکن، آزمون استخدامی بانک سینا و...) می باشد.

بانک سپه نیز باتوجه به نیاز شعبات خود اقدام به انتشار فراخوان همکاری می کند. البته گفتنی است که تمام شرکت کنندگان لازم است شرایط ثبت نام را داشته باشند. آخرین زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه در 29 خرداد ماه سال 1396 تا 5 تیر ماه بوده است. 





منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه
۶ بازديد
۰ ۰

داوطلبان برای کسب اطلاع درخصوص چگونگی فرآیند ثبت نام بایستی عضو شبکه های اجتماعی مشاوران برتر باشند و اخبار نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ها را دنبال کنند. باتوجه به این که آزمون استخدامی بانک سپه در دو مرحله کتبی و مصاحبه صورت می گیرد، بنابراین اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه در سال جاری نیز در دو مرحله منتشر خواهد شد.

در حال حاضر زمان دقیقی را نمی توان برای اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه در سال جاری ذکر نمود اما به محض انتشار اخباری درباره اعلام نتیجه استخدام بانک سپه، از طریق مقاله حاضر و شبکه های اجتماعی مشاوران برتر شما عزیزان را مطلع خواهیم نمود. بدین منظور پیشنهاد می کنیم به عضویت در تلگرام و اینستاگرام ما درآیید تا از به روزترین خبرهای استخدام مطلع شوید.





منبع: اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سپه
۶ بازديد
۰ ۰

بانک کشاورزی از سال 92 هیچ آزمون استخدامی برگزار نکرده است. آنچه که روشن است این هست که اقدام برای جذب نیروی جدید برای هر بانک بستگی به نیاز آن بانک دارد و این که آیا بانک کشاورزی امسال نیاز به اضافه کردن نیروی جدید به کادر اداری و اجرایی خود دارد یا خیر، غیر قابل پیش بینی است.

در دوره قبل ثبت نام آزمون استخدامی بانک کشاورزی (مربوط به سال 92)، ثبت نام از تاریخ 7 اردیبهشت تا 16 اردیبهشت ماه 1392 بود. بنابراین اگر تحت شرایطی بانک کشاورزی اقدام به انتشار فراخوان استخدامی کند، داوطلبین می بایست در مدت زمان تعیین شده با مراجعه به سایت bki.ir‌ اقدام به ثبت نام کنند.





منبع: ثبت نام آزمون استخدامی بانک کشاورزی
۶ بازديد
۰ ۰

آزمون استخدامی بانک کشاورزی به صورت دو مرحله ای انجام می شود. مرحله اول آزمون کتبی و مرحله دوم مصاحبه است. داوطلبان پس از ثبت نام اینترنتی در سایت بانک بایستی منابعی که از قبل تعیین شده است را تهیه و مطالعه نمایند و خود را برای شرکت در آزمون و رقابت با سایرین آماده کنند. پس از شرکت در آزمون، نوبت به اعلام نتایج استخدام بانک کشاورزی می رسد که پذیرفته شدگان بایستی در جلسه مصاحبه حضور به عمل آورند.

اما شایان ذکر است که چند سالی است که این بانک، استخدام جدیدی نداشته است. بانک کشاورزی از سال 1392 اقدام به جذب نیرو برای تکمیل کادر خود نکرده است. اما در صورت اقدام این بانک برای انتشار فرخوان داوطلبین می بایست در زمان تعیین شده از طرف بانک، برای شرکت در آزمون کتبی در حوزه آزمون حاضر باشند. در زمان شرکت در آزمون در صورت در دست نداشتن کارت ورود به جلسه از شرکت در آزمون منع می شوید.






منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک کشاورزی