پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اردیبهشت ماه 1401

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۱۴ بازديد
۰ ۰
داوطلبان ورود به دانشگاه افسری ارتش، پس از اطلاع از شرایط ثبت نام ارتش می بایست در سایت ثبت نام ارتش، برای آزمون ورودی اولیه ثبت نام افسری ارتش را انجام دهند. با مطالعه منابع آزمون در زمان برگزاری آزمون افسری ارتش، آزمون دهند. در صورت قبولی در آزمون اولیه می بایست به آدرس مراکز گزینش و مصاحبه ارتش جهت انجام دادن فرآیند مصاحبه دانشگاه افسری ارتش مراجعه کنند و منتظر اعلام نتایج آزمون افسری ارتش بمانند.
داوطلبان گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی پس از ثبت نام در سایت گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران می بایست با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش در آزمون کتبی و اولیه پذیرفته شوند تا به مرحله مصاحبه دانشگاه افسری ارتش راه یابند. پس از پشت سر گذاشتن فرآیند مصاحبه نیز نتیجه آزمون دانشگاه افسری ارتش اعلام می شود. نتایج آزمون کتبی ارتش در روز 26 دی ماه در سایت gozinesh.aja.ir اعلام گردید.



منبع: اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش
۱۰ بازديد
۰ ۰

در سال های اخیر آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که معمولا آموزش و پرورش یکی از این ارگان ها است، به منظور جذب نیروی انسانی جدید، مستعد و کارآمد برگزار می گردد. متقاضیان ورود به ارگان های دولتی می توانند ثبت نام آزمون استخدامی را انجام دهند و در زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، در آزمون مذبور شرکت نمایند.

زمان برگزاری آزمون استخدامی در مقاله حاضر و دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی درج می گردد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400

آزمون استخدامی هر سال با هدف جذب نیرو در ارگان های دولتی زیر نظر سازمان اداری و استخدامی انجام می شود و متصدی برگزاری این آزمون معمولا سازمان سنجش می باشد. داوطلبانی که ثبت نام آزمون را انجام داده باشند در زمان برگزاری آزمون استخدامی برای حضور در آزمون باید اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نمایند زیرا افرادی که کارت ورود به جلسه نداشته باشند، حق آزمون دادن را نخواهند داشت.







منبع: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
۱۲ بازديد
۰ ۰

داوطلبان متقاضی شغل های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی علاوه بر کسب امتیاز حدنصاب علمی در آزمون کتبی باید در آزمون شفاهی، معاینات پزشکی، تست روانشناسی و... نیز مورد قبول ارگان های ثبت نامی قرار بگیرند. به شرط پذیرش در تمامی مراحل امکان ورود به مراحل بعدی را خواهند داشت. مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی یکی از بخش های بسیار حساس در آزمون استخدامی می باشد و بسیارند افرادی که در آزمون کتبی و اولیه مورد پذیرش قرار می گیرند و در مرحله حساس مصاحبه مردود می شوند.

متقاضیان شغل محل های آزمون استخدامی باید در مرحله آزمون کتبی و شفاهی مورد پذیرش قرار بگیرند.

مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400

داوطلبانی که ثبت نام آزمون استخدامی را انجام داده اند، پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می بایست در زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در آزمون شرکت نمایند. در صورت کسب نمره حدنصاب علمی در آزمون کتبی به جلسه مصاحبه دعوت می شوند. به طور معمول روال کلی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بر مبنای معاینات پزشکی و مصاحبه شفاهی است و ممکن است در افراد مختلف نوع سوالاتی که پرسیده می شود، متفاوت باشد. در این بخش سعی نموده ایم نکات مهم مصاحبه آزمون استخدامی را برای شما عزیزان توضیح دهیم.






منبع: همه چیز درباره مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
۱۲ بازديد
۰ ۰

استخدام و اشتغال در ارگان های دولتی یکی از فرصت های شغلی است که هر ساله سازمان اداری استخدامی کشور در اختیار داوطلبان جویای کار قرار می دهد. متقاضیان جویای کار می توانند ثبت نام آزمون استخدامی را انجام دهند و در زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در آزمون حضور به عمل بیاورند. زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال های مختلف دچار تغییراتی شده است که به بررسی جزئیات آن، خواهیم پرداخت.

طبق اعلام رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در اواخر اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که یکی از پرمتقاضی ترین دستگاه ها (آموزش و پرورش) می باشد و شرکت در آن معمولا توسط سازمان سنجش برگزار می گردد. داوطلبان در موعد مقرر می بایست به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی Sanjesh.org جهت انجام فرآیند ثبت نام مراجعه نمایند.





منبع: تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
۱۲ بازديد
۰ ۰

ارتش جمهوری اسلامی هر ساله از بین جوانان و نوجوانان انقلابی و متدین اقدام به جذب دانشجو جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی و سازمان های تابعه خود و تحصیل در دانشگاه‌ های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیا (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی (ره) و فارابی می نماید. داوطلبانی که شرایط ثبت نام افسری ارتش را دارا باشند می بایست ثبت نام ارتش را انجام دهند. در صورت مطالعه منابع آزمون افسری ارتش امکان کسب امتیاز علمی لازم وجود دارد. حضور در جلسه مصاحبه دانشگاه افسری ارتش منوط به کسب امتیاز علمی مورد نیاز در آزمون کتبی می باشد.

آزمون ورودی ارتش شامل آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری می باشد.

مصاحبه دانشگاه افسری ارتش 1401 - 1402

ورود به دانشگاه های افسری و درجه داری ارتش هر دو نیازمند موفقیت در مرحله بسیار مهم مصاحبه می باشد. داوطلبان برای حضور در جلسه مصاحبه معمولا به آدرس مراکز گزینش ارتش دعوت می شوند و در مصاحبه های کتبی و شفاهی  باید شرکت نمایند.
اولین مرحله ورود به دانشگاه افسری،اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش و اقدام به ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در سایت ثبت نام ارتش می باشد. داوطلبان به منظور قبولی در آزمون کتبی می بایست منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش را مطالعه نمایند و با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش در زمان برگزاری آزمون افسری ارتش در جلسه آزمون حضور یابند.






منبع: مصاحبه دانشگاه ارتش
۱۰ بازديد
۰ ۰

متقاضیان به منظور ثبت نام آزمون استخدامی، باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی لازمه برای شرکت در شغل انتخابی خود باشند. داوطلبانی که شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور را نداشته باشند، مجاز به ثبت نام در آزمون نمی باشند. حتی در صورت کسب قبولی در آزمون اولیه نیز، قبولی آنان کان لم یکن محسوب می گردد. در مقاله حاضر سعی نموده ایم مشروح مهم ترین شرایط را ارائه دهیم.

شرایط مورد نیاز ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در دفترچه راهنمای ثبت نام، موجود می باشد.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400

داوطلبان شرکت در آزمون ملزم به دارا بودن شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور می باشند. در هر دوره استخدام از طریق آزمون استخدامی شرایط لازمه در دفترچه راهنمای ثبت نام درج می گردد.







منبع: شرایط آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
۱۴ بازديد
۰ ۰
هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان در دانشگاه های گوناگون فارغ التحصیل می شوند. برخی دانشگاه ها (فرهنگیان، علوم پزشکی، نظامی)، برای دانشجویان خود شرایط ورود به بازار کار را پس از فراغت از تحصیل فراهم می کنند و به عبارتی ضمانت شغلی دارند. اما اکثریت دانشگاه ها هیچ نوع ضمانتی برای ورود به بازار کار و اشتغال پس از اخذ مدرک تحصیلی، ندارندثبت نام آزمون استخدامی یکی از راه های ورود به دستگاه های اجرایی و ارگان های دولتی می باشد. اما نحوه و سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور چیست؟
داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که آموزش و پرورش نیز یکی از ویژه ترین دستگاه ها است، در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی Sanjesh.org مراجعه نمایند و با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و کسب اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور اقدام به نام نویسی در این آزمون بزرگ نمایند.




منبع: سایت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
۱۳ بازديد
۰ ۰

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و در زمره آن ها آموزش و پرورش، مستلزم دارا بودن مدارک و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می باشد. داوطلبان قبل از اقدام به ثبت نام موظف به دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و مطالعه آن می باشند.

ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش معمولا از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور: سازمان سنجش آموزش کشور می انجامد.

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی زیر نظر سازمان اداری استخدامی کشور برگزار می گردد. به طور معمول مجری برگزاری نیز سازمان سنجش آموزش کشور می باشد. متقاضیان در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی باید از مدارک لازمه، اطلاع کسب نمایند. به جهت سهولت شما عزیزان این مقاله را اختصاص به مدارک ثبت نام داده ایم.






منبع: مدارک آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
۱۴ بازديد
۰ ۰

ارگان های دولتی از جمله مشاغلی است که فارغ التحصیلان معمولا به آن گرایش دارند. به همین منظور سازمان اداری استخدامی هرساله فرصت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و پررنگ ترین این دستگاه ها آموزش و پرورش را در اختیار متقاضیان ورود به عرصه کار قرار می دهد. دارندگان شرایط ثبت نام آزمون استخدامی با فراهم نمودن مدارک ثبت نام آزمون استخدامی و مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی می توانند نام نویسی خود را تکمیل نمایند. چرایی مسئله در خصوص نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی است که این مقاله را به موضوع مذکور اختصاص داده ایم.

داوطلبان متقاضی موظف به کسب اطلاع دقیق در زمینه نحوه ثبت نام در آزمون می باشند، زیرا هرگونه خطا صرفا برعهده داوطلب می باشد.

راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400

متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی دارای مدرک کاردانی و بالاتر باید در ابتدا به دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی پرداخته و با مطالعه دقیق، در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نام نویسی خود را انجام دهند.







منبع: راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
۱۲ بازديد
۰ ۰

سوال پرتکرار با چه رشته ای میتوان در کدام عنوان شغلی آزمون استخدامی شرکت نمود؟ بارها از متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی شنیده شده است. اما پاسخ دقیقی به این سوال داده نشده است. شاید چندگانگی پاسخ های مشاهده شده به این علت باشد که لیست رشته ها در سال های مختلف و بنا به نیاز هر ارگان متغیر است. مقاله حاضر را اختصاص به پاسخگویی به سوال متداول مخاطبان (رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی)، داده ایم.

لیست رشته های مجاز به شرکت در آزمون استخدامی، به صورت کامل در دفترچه راهنمای ثبت نام هر دوره برگزاری آزمون، موجود می باشد.

کدام رشته ها مجاز به ثبت نام آزمون استخدامی 1400 می باشند؟

داوطلبان برای نام نویسی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در ابتدا می بایست از رشته هایی که حق ثبت نام در آزمون را دارند، مطلع گردند. برای این منظور مقاله حاضر را به جزئیات رشته های مجاز به ثبت نام اختصاص داده ایم، همچنین با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی می توانید از مدارک ثبت نام آزمون استخدامی و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی مطلع گردید.

توجه داشته باشید که پذیرش در آزمون های استخدامی به صورت چند مرحله ای انجام می شود و داوطلبان پس از شرکت در آزمون می بایست در فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیز موفق عمل نمایند.






منبع: رشته های آزمون استخدامی