پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

مصاحبه دانشگاه افسری ارتش

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۱۴ بازديد
۰ ۰

ارتش جمهوری اسلامی هر ساله از بین جوانان و نوجوانان انقلابی و متدین اقدام به جذب دانشجو جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی و سازمان های تابعه خود و تحصیل در دانشگاه‌ های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیا (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریایی امام خمینی (ره) و فارابی می نماید. داوطلبانی که شرایط ثبت نام افسری ارتش را دارا باشند می بایست ثبت نام ارتش را انجام دهند. در صورت مطالعه منابع آزمون افسری ارتش امکان کسب امتیاز علمی لازم وجود دارد. حضور در جلسه مصاحبه دانشگاه افسری ارتش منوط به کسب امتیاز علمی مورد نیاز در آزمون کتبی می باشد.

آزمون ورودی ارتش شامل آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری می باشد.

مصاحبه دانشگاه افسری ارتش 1401 - 1402

ورود به دانشگاه های افسری و درجه داری ارتش هر دو نیازمند موفقیت در مرحله بسیار مهم مصاحبه می باشد. داوطلبان برای حضور در جلسه مصاحبه معمولا به آدرس مراکز گزینش ارتش دعوت می شوند و در مصاحبه های کتبی و شفاهی  باید شرکت نمایند.
اولین مرحله ورود به دانشگاه افسری،اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش و اقدام به ثبت نام دانشگاه افسری ارتش در سایت ثبت نام ارتش می باشد. داوطلبان به منظور قبولی در آزمون کتبی می بایست منابع آزمون دانشگاه افسری ارتش را مطالعه نمایند و با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری ارتش در زمان برگزاری آزمون افسری ارتش در جلسه آزمون حضور یابند.






منبع: مصاحبه دانشگاه ارتش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.