پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اسفند ماه 1401

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۱۲ بازديد
۰ ۰

ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی ایران در برخی سال ها قابل انجام است و بدین وسیله، علاقمندان واجد شرایط استخدام بانک ملی ایران، می توانند در سمت های مختلف اداری بانک ملی، مشغول به کار شوند. معمولا استخدام بانک دارای متقاضیان زیادی می باشد و چنانچه شما نیز جویای استخدامی بانک ملی ایران هستید، می توانید با مطالعه مقاله حاضر، اطلاعات مفیدی درباره آزمون استخدام بانک ملی به دست آورید.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی ایران 1401

ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی ایران 1401

(جهت آغاز فرآیند ثبت نام، بر روی لینک فوق کلیک کنید)

بانک ملی در سال جاری اقدام به جذب 1832 نیرو در عناوین شغلی مختلف نموده است. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی ایران 1401

همانطور که ذکر شد، ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی در برخی سال ها قابل انجام است و برگزاری این آزمون مستلزم نیاز بانک به جذب نیرو است. ثبت نام آزمون استخدام بانک ملی ایران از تاریخ 22 لغایت 28 اسفند ماه سال 1401 صورت می گیرد. متقاضیان بایستی در زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی جهت تکمیل فرم اینترنتی در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

شما عزیزان و متقاضیان جویای کار می توانید به عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مشاوران برتر درآیید تا خبرهای مربوط به آزمون استخدامی تمام ارگان ها همانند (استخدام آموزش و پرورش، استخدام بخش خصوصی، ثبت نام آزمون استخدامی و...) را دریافت کنید.

 




منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک ملی ایران
۹ بازديد
۰ ۰

بانک سرمایه به عنوان ششمین بانک خصوصی کشور، به منظور تکمیل کادر خود در برخی سال ها اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نماید. گفتنی است که استخدام در این بانک، باتوجه به نیاز شعبات موجود در شهرها، صورت می گیرد و رشته های تحصیلی مورد نیاز در استخدام بانک سرمایه در هر دوره و باتوجه به نیاز هر شعبه، متفاوت است.

بدین جهت، علاقمندان به شغل های بانک و بانکداری می توانند در زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سرمایه، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند و در آزمون این بانک شرکت کنند. در این مقاله قصد داریم  به بیان اطلاعاتی درباره زمان، شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک سرمایه در سال جاری بپردازیم.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سرمایه 1401

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سرمایه 1401

(جهت آغاز فرآیند ثبت نام، بر روی لینک فوق کلیک کنید)

تمام اطلاعیه های استخدامی بانک ها در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر اطلاع رسانی می شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سرمایه 1401

بانک سرمایه مشابه سایر بانک ها، در برخی سال ها نیروی کارآمد خود را از طریق آزمون استخدامی و نظارت بر رزومه داوطلبان پذیرش می کنند. اغلب روشی که بانک سرمایه برای انتخاب متقاضیان خود به کار می گیرد، برگزاری آزمون کتبی می باشد تا بدین وسیله، افراد واجد شرایط، نمرات لازم در آزمون بانک سرمایه را کسب نمایند. همچنین این افراد می بایست در مراحل بعدی من جمله مصاحبه، آزمایشات پزشکی و... موفق شوند تا به استخدام این بانک درآیند.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سرمایه طی انتشار یک فراخوان در 22 اسفند ماه 1401 آغاز شده است تا 28 اسفند ماه 1401 ادامه دارد. متقاضیان قادر هستند، ضمن مراجعه به درگاه رسمی این بانک جهت پر کردن فرم اینترنتی نام نویسی اقدام کرده و ثبت نام خود را نهایی سازند. 




منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک سرمایه
۶ بازديد
۰ ۰

معمولا آزمون استخدامی آموزش و پرورش یک مرتبه در سال برگزار می گردد و متقاضیان بسیاری علاقمند هستند تا شانس خود را امتحان کنند. پس از انتشار اطلاعیه ثبت نام، لازم است دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دانلود و مطالعه نمایید.

برای شرکت در آزمون می بایست خود را آماده نمایید و سپس با دریافت کارت ورود به جلسه استخدام آموزش و پرورش از طریق سایت سنجش، برای گزینش در آزمون شرکت نمایید. زمان انتشار کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام نشده است و به محض انتشار هر نوع خبر، مقاله فوق به روزرسانی می شود.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401

برای اینکه کارت شرکت در آزمون استخدام آموزش پرورش را دریافت کنید، بایستی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و اطلاعات ثبت نام خود را در سامانه وارد کنید و سپس کارت آزمون خود را مشاهده خواهید نمود. در صورتی که اطلاعات شما دارای نواقصی باشد، لازم است نسبت به ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام کنید و یا به آدرس باجه های رفع نقص آزمون استخدامی آموزش و پرورش مراجعه نموده و اقدام به حل نمودن مغایرت های موجود در کارت خود نمایید. در بندهای بعدی مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را شرح داده ایم.




منبع: کارت ورود به جلسه آزمون استخدام آموزش و پرورش 
۹ بازديد
۰ ۰

معمولا 3 الی 5 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون دکتری، کارت ورود به جلسه در سایت ثبت نام آزمون دکتری بارگذاری می گردد و در سال جاری کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی از روز یک شنبه مورخ 1401/12/07 قابل دریافت از سایت سنجش آموزش کشور می باشد.

داوطلبان باید توجه داشته باشند بدون کارت ورود به جلسه، به هیچ وجه امکان حضور در جلسه آزمون را نخواهند داشت. حتما در زمان مقرر مراجعه به سایت Sanjesh.org داشته باشید و اقدام به دریافت کارت خود نمایید. در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با کلیک بر روی دکمه "مشاوره تلفنی تحصیلی" از مشاوره تلفنی دکتری با کارشناسان مشاوران برتر استفاده نمایید.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1402

پس از اتمام پروسه ثبت نام آزمون دکتری، داوطلبان با مطالعه منابع آزمون و برنامه ریزی دکتری برای رقابت با سایرین آماده می شوند.  قاعدتا برای شرکت در کنکور دکتری، داشتن کارت ورود به جلسه دکتری جزو الزامات محسوب می گردد. داوطلبانی که کارت مذکور را دریافت نکرده باشند برای حضور در کنکور دکتری تخصصی با مشکل مواجه می شوند.






منبع: کارت ورود به جلسه دکتری 
۷ بازديد
۰ ۰

متقاضیان ورود به مقطع دکتری می بایست ثبت نام دکتری سراسری و آزاد را از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری (سایت سازمان سنجش)، انجام دهند. در این میان داوطلبانی که در پروسه ثبت نام خود دچار اشتباه می شوند قطعا باید اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند. زیرا در صورت بروز هرگونه اشتباه (سهوی و عمدی)، در هر مرحله ای از ثبت نام و یا حتی اشتغال به تحصیل باشند، سازمان با آن ها برخورد نموده و به عنوان متخلف شناخته می شوند. با نزدیک شدن به زمان ثبت نام آزمون دکتری و زمان برگزاری آزمون دکتری، سوالات بسیاری در خصوص ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری مطرح می گردد، به همین منظور مقاله ای را با موضوع مذبور به نگارش درآوردیم.

لینک مستقیم ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1402

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری PH.D (نیمه متمرکز) سال 1402

(برای ویرایش اطلاعات دکتری، بر روی لینک فوق بفشارید)

سازمان سنجش آموزش کشور در سه بازه زمانی، فرصت ویرایش اطلاعات را در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1402

متقاضیان مقطع دکتری تخصصی در صورت بروز اشتباه در روند ثبت نام، در چهار فرصت می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی Sanjesh.org ویرایش نمایند. مشروح زمان های ویرایش اطلاعات به صورت زیر می باشد:

  1. در زمان ثبت نام آزمون دکتری
  2. در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری
  3. در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1402

چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای "1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 14، 15، 16، 17 و 18" شامل: (نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ ‌التحصیلی مقطع کارشناسی ‌ارشد، موسسه فارغ‌ التحصیلی مقطع کارشناسی ‌ارشد، هیئت علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی) و "سهمیه ثبت نامی" در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای ویرایش اطلاعات، از طریق لینک مربوطه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

شما داوطلبان عزیز همانگونه که اشاره شد در چهار فرصت، امکان ویرایش اطلاعات اشتباه ثبت شده را خواهید داشت. توجه داشته باشید که سازمان برای انجام فرآیند ویرایش محدودیت هایی قائل شده و هر داوطلب حداکثر 5 بار می تواند در تمامی روند ثبت نام تا برگزاری آزمون، اقدام به تصحیح و یا ویرایش اطلاعات خود نماید.



منبع: ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور دکتری
۷ بازديد
۰ ۰

ثبت نام و ورود به دانشگاه های سراسری در نیمسال اول تحصیلی معمولا به صورت اینترنتی و از طریق ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. طیق روال سال های گذشته داوطلبان قبل از اقدام به انجام مراحل ثبت نام می توانند دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری را دانلود نمایند و از شرایط و مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مورد نیاز، آگاهی یابند. توجه داشته باشید در صورتی که در زمان ثبت نام موفق به تکمیل کاربرگ نام نویسی نشدید، می توانید در تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری، نام نویسی نمایید.

ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان متقاضی معمولا همزمان با یکدیگر انجام می شود. پذیرش با سوابق تحصیلی، از 18 مرداد ماه آغاز شد و تا 23 مرداد ماه 1401 نیز ادامه خواهد داشت. البته این زمان تمدید نیز می گردد و در صورت تمدید به اطلاع شما عزیزان خواهیم رسانید. شایان ذکر است در ورودی مهر ماه سال 1401 ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه های باکنکور و بدون کنکور (بر اساس سوابق تحصیلی) همزمان با یکدیگر انجام می شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن ماه 1401

معمولا ظرفیت های خالی مانده رشته‌ محل ‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری نیمسال اول تکمیل نشده باشد، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت می گیرد.

ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم سال جاری به صورت اینترنتی انجام می شود و تاریخ ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری ورودی بهمن ماه سال از 30 آذر ماه آغاز شده و تا 10 دی ماه 1401 ادامه خواهد داشت. تمام اخبار ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر اطلاع رسانی می گردد.

  • تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1401 (ورودی بهمن ماه): 10 دی ماه لغایت 12 دی ماه 1401.




منبع: ثبت نام دانشگاه های سراسری بدون کنکور
۵ بازديد
۰ ۰

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد در تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می بایست با دقت کامل فرم نام نویسی را تکمیل نمایند. زیرا هرگونه اشتباه ممکن است در روند پذیرش شما اختلال به وجود آورد. لازم است یادآور شویم برای تمام اشتباهات موجود در روند ثبت نام نیاز به مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص نمی باشد و بسیار از نواقص را می توانید با ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد حل و فصل نمایید.

هرساله با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، سوالات بسیاری در خصوص چگونگی ویرایش اطلاعات ثبت نام، مشخصات درج شده، عکس و... از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر پرسیده می شود که در پاسخ به این سوال می بایست بگوییم که سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری برگزاری آزمون در مقطع کارشناسی ارشد برای اشتباهات سهوی و یا عمدی ثبت نام، فرصت هایی را من باب ویرایش اطلاعات در اختیار متقاضیان قرار می دهد. 

در صورتی که در بازه های زمانی مشخص شده، موفق به ویرایش اطلاعات خود نشده اید می توانید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد، مراجعه حضوری داشته باشید.




منبع: نشانی باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد 
۶ بازديد
۰ ۰

پس از برگزاری کنکور سراسری، اعلام نتایج کنکور سراسری در قالب 3 کارنامه اعلام نتیجه (اعلام نتیجه اولیه، اعلام نتایج نهایی، کارنامه نهایی)، منتشر می شود. داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه و مشاهده تراز و رتبه ی خود می توانند در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به انتخاب رشته نمایند و سپس نتایج نهایی یا نتیجه اعلام رشته اعلام می گردد و مشخص می شود هر داوطلب در کدام یک از رشته محل های انتخابی خود، پذیرفته شده است.

نهایتا با انتشار کارنامه نهایی یا اصطلاحا کارنامه سبز، هر داوطلب مشروط به موافقت سازمان سنجش و دانشگاه های مبدا و مقصد می تواند در صورت کسب حدنصاب علمی دانشگاه های انتخاب شده در فرم انتخاب رشته، اقدام به جابه جایی رشته یا محل قبولی خود نماید.

متقاضیانی که اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش نموده اند، می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور و یا تلفن گویای این سازمان اقدام به بازیابی اطلاعات خود نمایند.

اعلام نتیجه اولیه کنکور سراسری 1401

اعلام نتیجه اولیه کنکور سراسری و آزاد 1401

نتایج اولیه کنکور سراسری و آزاد 1401

(به محض اعلام نتیجه، لینک فوق فعال می شود)

نتیجه اولیه کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد و کارنامه منتشر شده شامل محتویاتی همچون اسم و مشخصات داوطلب، درصدهای مکتسبه در آزمون، تراز یا ماکزیمم نمره کل زیرگروه ها، رتبه کل در سهمیه نهایی، آخرین رتبه مجاز در سهمیه نهایی، کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و رتبه کشوری و... می باشد.




منبع: نتایج کنکور سراسری