پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۱۰ بازديد
۰ ۰

متقاضیان ورود به مقطع دکتری می بایست ثبت نام دکتری سراسری و آزاد را از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری (سایت سازمان سنجش)، انجام دهند. در این میان داوطلبانی که در پروسه ثبت نام خود دچار اشتباه می شوند قطعا باید اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند. زیرا در صورت بروز هرگونه اشتباه (سهوی و عمدی)، در هر مرحله ای از ثبت نام و یا حتی اشتغال به تحصیل باشند، سازمان با آن ها برخورد نموده و به عنوان متخلف شناخته می شوند. با نزدیک شدن به زمان ثبت نام آزمون دکتری و زمان برگزاری آزمون دکتری، سوالات بسیاری در خصوص ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری مطرح می گردد، به همین منظور مقاله ای را با موضوع مذبور به نگارش درآوردیم.

لینک مستقیم ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1402

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری PH.D (نیمه متمرکز) سال 1402

(برای ویرایش اطلاعات دکتری، بر روی لینک فوق بفشارید)

سازمان سنجش آموزش کشور در سه بازه زمانی، فرصت ویرایش اطلاعات را در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1402

متقاضیان مقطع دکتری تخصصی در صورت بروز اشتباه در روند ثبت نام، در چهار فرصت می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی Sanjesh.org ویرایش نمایند. مشروح زمان های ویرایش اطلاعات به صورت زیر می باشد:

  1. در زمان ثبت نام آزمون دکتری
  2. در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری
  3. در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1402

چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای "1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 14، 15، 16، 17 و 18" شامل: (نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ ‌التحصیلی مقطع کارشناسی ‌ارشد، موسسه فارغ‌ التحصیلی مقطع کارشناسی ‌ارشد، هیئت علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی) و "سهمیه ثبت نامی" در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای ویرایش اطلاعات، از طریق لینک مربوطه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

شما داوطلبان عزیز همانگونه که اشاره شد در چهار فرصت، امکان ویرایش اطلاعات اشتباه ثبت شده را خواهید داشت. توجه داشته باشید که سازمان برای انجام فرآیند ویرایش محدودیت هایی قائل شده و هر داوطلب حداکثر 5 بار می تواند در تمامی روند ثبت نام تا برگزاری آزمون، اقدام به تصحیح و یا ویرایش اطلاعات خود نماید.



منبع: ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور دکتری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.