دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اردیبهشت ماه 1403

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۰ بازديد
۰ ۰

مشاوره انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد علوم پایه 1403

انتخاب رشته از مراحل مهم آزمون کارشناسی ارشد محسوب می گردد که باید به درستی انجام شود تا شانس قبولی با درصد، رتبه و تراز مکتسبه شما از بین نرود. قطعا در این مسیر به فراز و نشیب هایی برخور می کنید که در صورتی که به روش صحیح از آن ها عبور نکنید، برایتان مشکل ساز خواهد شد.

شرکت کنندگان کنکور کارشناسی ارشد می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرف هزینه های فراوان، پاسخ سوالات خود را در مشاوره تلفنی تضمینی انتخاب رشته ازمون مقطع ارشد از مشاوران باتجربه مشاوران برتر دریافت کنند.

برای رزرو مشاوره مقطع کارشناسی ارشد بر روی دکمه رزرو مشاوره تلفنی بفشارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. در صورت تمایل می توانید عضو کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مشاوران برتر شوید تا خبرهای مهم کارشناسی ارشد را به اطلاعتان برسانیم.





منبع: انتخاب رشته کنکور مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم پایه
۰ بازديد
۰ ۰

نحوه قبولی کنکور دکتری هنر 1403

قبولی در کنکور دکتری، به دلیل اشتغال داوطلبان به کار و خانواده و در نتیجه کمبود وقت، در مقایسه با قبولی در آزمون های مقاطع پایین تر سخت تر می باشد. متقاضیان درجه دکترای تخصصی باید نسبت به آمادگی خود برای این آزمون حساسیت بیشتری به خرج داده، و در تمام مراحل حساب شده و بدون ریسک عمل کنند. البته گفتنی است که متقاضیان این مقطع اکثرا از هدف روشن تری برخوردار بوده و در نتیجه با انگیزه بیشتری در مسیر خود گام برمی دارند که این انگیزه در کنار هدایت اصولی و برنامه ریزی دکتری حساب شده از سوی متخصصین می تواند آن ها را به هدف خود برساند.

دروس آزمون دکتری، شامل دروس تخصصی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته انتخابی با ضریب 4 و دو درس استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی با ضریب 1 می باشد. متقاضیان آزمون دکتری ابتدا باید براساس دروس تخصصی منتشر شده در دفترچه ثبت نام کنکور دکتری هنر اقدام به تهیه منابع کرده و پس از آن شروع به مطالعه نمایند. البته گفتنی است آزمون دکتری وزارت علوم دارای منابع متعددی برای هر درس بوده و بهتر است داوطلبان از مشاوره و راهنمایی یک کارشناس آزمون دکتری برای انتخاب منابع مناسب و برنامه ریزی درسی استفاده نمایند. در غیر این صورت احتمال اتلاف وقت و عدم قبولی در آن ها بالا خواهد بود.





منبع: نحوه قبولی کنکور دکتری هنر
۰ بازديد
۰ ۰

انتخاب رشته آزمون دکتری علوم پایه 1403

پس از انتشار نتیجه اولیه کنکور دکتری، داوطلبان از درصدهای مکتسبه، تراز و رتبه خود مطلع خواهند شد و با مطابقت کارنامه خود با نمونه کارنامه های قبولی پی اچ دی علوم پایه سال های قبل، از احتمال شانس پذیرش خود، آگاهی کسب خواهند نمود. اینک نوبت به مرحله انتخاب رشته می رسد.

در این مرحله بیشترین ریزش رقبا وجود دارد و چنانچه هوشمندانه اقدام به انتخاب رشته نکنید، احتمال اینکه حتی با کسب رتبه خوب جزو نفرات مردود و دعوت نشده به مصاحبه باشید، وجود خواهد داشت. از همین رو می بایست دفترچه انتخاب رشته و اولویت بندی دکتری سراسری و دفترچه چیدمان انتخاب رشته دکترا آزاد را با دقت مطالعه نمایید.

سپس با راهنمایی گرفتن از مشاوران خبره شروع به چیدمان اولویت بندی های خود نمایید. در اینجا یادآور می شویم که کاربران سایت مشاوران برتر می توانند مراحل انتخاب رشته خود را به کارشناسان خبره انتخاب رشته دکتری بسپارند تا اولویت بندی انتخاب های آنان با بالاترین شانس قبولی انجام شود.






منبع: انتخاب رشته پی اچ دی تست علوم پایه
۱ بازديد
۰ ۰

کنکور دکتری از جمله آزمون های مهم و چالش برانگیزی می باشد که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد. علاقمندان برای ورود به مقطع دکتری تخصصی می بایست مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را نیز گذرانده باشند تا بتوانند در آزمون دکتری شرکت نمایند. افراد می بایست دارای شرایط خاصی باشند تا در هنگام ثبت نام آزمون دکتری مشکلی جهت شرکت در آزمون نداشته باشند. در مقاله که ارائه شده است تمامی شرایط ثبت نام کنکور دکتری را برای آگاهی شما عزیزان به نگارش درآورده ایم.

شرایط ثبت نام آزمون دکتری به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم بندی می شود.

شرایط ثبت نام کنکور دکتری 1403

متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی می توانند پس از انتشار دفترچه ثبت نام کنکور دکترا از تمامی اطلاعات لازم جهت نام نویسی از جمله مدارک،شرایط، نحوه ثبت نام، زمان برگزاری و... آگاه شوند. داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند بایستی دارای شرایط لازم باشند. شرایط نام نویسی در کنکور دکتری به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم بندی می شود که در صورت نبود هر کدام از آن ها فرآیند ثبت نام و گزینش دچار اختلال خواهد شد. در اینجا برای آگاهی شما عزیزان ما به شرایط لازم جهت نام نویسی در آزمون دکترا خواهیم پرداخت.







منبع: شرایط ثبت نام کنکور دکتری
۱ بازديد
۰ ۰

داوطلبان زیادی هر ساله برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد با یکدیگر به رقابت می پردازند. افراد باید برای شرکت و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ابتدا دوره کارشناسی خود را گذرانده باشند و سپس در مقطع ارشد به ادامه تحصیل بپردازند. این مقطع از تحصیلات دانشگاهی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می گردد. نام نویسی در آزمون ارشد مانند دیگر آزمون هایی که هر ساله برگزار می گردد، نیازمند شرایط و ضوابط خاصی می باشد. در مقاله حاضر شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را جهت آگاهی شما عزیزان ارائه داده ایم.

داوطلبان برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد باید شرایط لازم را دارا باشند.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ارشد را دارند بایستی پس از انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به دقت آن را مطالعه نمایند و از تمامی شرایط و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع یابند و پس از اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد خود را برای قبولی آماده کنند. شرایط لازم برای نام نویسی در کنکور ارشد به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم بندی می شود. افراد برای ورود به این مقطع تحصیلی باید هر کدام از شرایط را دارا باشند تا بتوانند بدون هیچ گونه منعی در این آزمون شرکت نمایند. در ادامه مقاله شرایط عمومی و اختصاصی نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد درج شده است.







منبع: شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد
۱ بازديد
۰ ۰

همزمان با آغاز ثبت نام آزمون سراسری بسیاری از داوطلبان پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی فیزیک، زبان های خارجه و هنر اقدام به شرکت در مهم ترین آزمون علمی کشور می کنند. به طور معمول با آغاز زمان ثبت نام کنکور سراسری، دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر می شود و متقاضیان می توانند با مطالعه دقیق آن از زمان برگزاری کنکور، شرایط و ضوابط نام نویسی، ضرایب دروس و... اطلاع یابند. افراد می توانند با مطالعه منابع درسی و آمادگی کامل زمان برگزاری کنکور در جلسه آزمون حضور یابند.

در سال جاری طبق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور، کنکور طی دو مرتبه در سال برگزار می گردد.

زمان برگزاری کنکور اردیبهشت 1403

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند می توانند در هر دو نوبت کنکور نام نویسی کنند. رقابت در این آزمون بسیار بالاست و قبولی در آن می تواند مسیر سرنوشت ساز فرد باشد. مجری برگزاری کنکور سراسری، سازمان سنجش است و این آزمون به صورت یکپارچه در موعد مقرر در سراسر کشور برگزار می گردد. داوطلبان می بایست که قبل از ورود به سالن آزمون، کارت ورود به جلسه را دریافت کنند و در صورت وجود هر گونه مشکل و اشتباهی در رابطه با اطلاعات خود، سریعا اقدامات لازم را به عمل آورند.






منبع: زمان برگزاری کنکور
۱ بازديد
۰ ۰

برنامه ریزی توسط بهترین مشاوران کنکور دکتری چگونه انجام می شود؟

همانگونه که در قسمت های فوق نیز اشاره کردیم، داشتن برنامه ریزی درسی یکی از مزایای مهمی است که شما ضمن همراهی با بهترین مشاور کنکور دکتری به دست می آورید. برنامه ریزی یکی از مهمترین مراحل مطالعه می باشد و داوطلبان بدون استفاده از برنامه درست و استاندارد قادر به موفقیت در آزمون دکترا نخواهند بود. 

برنامه ریزی می بایست طبق مجموعه ای از اصول تنظیم شود. به عبارتی دیگر، در هنگام برنامه ریزی تحصیلی در نظر داشتن برخی معیارها ضرورت دارد. بسیار هستند افرادی که علیرغم داشتن برنامه، به موفقیت نرسیده اند. بدیهی است که برنامه چنین افرادی توسط یک مشاور خبره انجام نشده و فاقد برخی ویژگی های مهم می باشد. زمانی که شما برنامه ریزی خود را به بهترین مشاوران آزمون دکتری می سپارید، موارد زیر در آن لحاظ می گردد. 

  • برنامه ریزی توسط یک مشاور حرفه ای دارای انعطاف پذیری است.
  • یک برنامه ریزی خوب، جامعیت بالایی دارد و فرد می تواند، بسته به زمانی که دارد، حجم قابل توجهی را مطالعه کند.
  • برنامه ریزی استاندارد به گونه ای تنظیم می شود که قابل اجرا باشد و خارج از توان فرد نباشد.
  • برنامه ریزی درسی مناسب غنی از دوره های مرور و تست می باشد. 
  • مشاور آزمون دکتری برنامه ریزی را شخصی سازی شده و متناسب با شرایط شما تنظیم می کند. 
  • یک مشاور خوب ضمن ارائه برنامه ریزی، وضعیت داوطلب را ارزیابی کرده و نقاط قوت و ضعف وی را شناسایی می کند.




منبع: بهترین کارشناسان پی اچ دی تست
۱ بازديد
۰ ۰

کنکور کارشناسی ارشد از جمله آزمون های مهمی می باشد که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد و داوطلبان زیادی جهت قبولی در این آزمون با یکدیگر به رقابت می پردازند. ثبت نام الکترونیکی آزمون کارشناسی ارشد نیازمند شرایط لازم و مدارک خاضی باشد به طوری که در صورت ناقص بودن مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی کنکور ارشد امکان شرکت داوطلب در این آزمون وجود نخواهد داشت. در مقاله ای که ارائه داده ایم، مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد جهت اطلاع شما عزیزان درج شده است.

داوطلبان با مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توانند از مدارک لازم جهت ثبت نام اطلاع یابند.

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور و... مشترک می باشد و داوطلبان می بایست تمامی مدارک لازم را برای ثبت نام آماده کنند. در صورتی که داوطلب هنگام وارد کردن اطلاعات و مدارک خود در حین زمان ثبت نام دچار اشتباه شده است، می تواند در موعد تمدید مهلت نام نویسی کنکور ارشد نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نماید. در ادامه مقاله مدارک لازم جهت نام نویسی در کنکور کارشناسی ارشد را ارائه داده ایم.








منبع: مدارک نام نویسی کنکور ارشد
۱ بازديد
۰ ۰

افرادی که علاقمند به شغل معلمی و استخدام در آموزش و پرورش هستند می توانند در صورت دارا بودت شرایط لازم، نام نویسیی الکترونیکی آزمون استخدامی آموزش و پرورش را انجام دهند و پس از قبولی به شغل معلمی ورود کنند. شرایط لازم برای نام نویسی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دو دسته عمومی و اختصاصی طبقه بندی می شود وداوطلبان باید واجد هر دو شرایط لازم باشند تا بتوانند اقدام به نام نویسی کنند. در مقاله حاضر تمامی شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را شرح داده ایم. امیدواریم که تا پایان ما را همراهی کنید.

داوطلبانی که دارای شرایط لازم باشند می توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت نمایند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند می توانند پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمامی شرایط لازم مندرج در دفترچه را مطالعه نمایند. افراد می توانند در عنوان های دبیری و هنرآموزی، آموزگاری، مربی پرورشی و مربی امور آموزش معلولین به استخدام وزارت آموزش و پرورش در بیایند. در ادامه به شرایط عمومی و اختصاصی برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خواهیم پرداخت.







منبع: شرایط و ضوابط ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش
۱ بازديد
۰ ۰

مشاوره آنلاین انتخاب رشته کنکور دکتری 1403

در زندگی امروزه یکی از بزرگترین چالش هایی که افراد با آن مواجه هستند، مسئله زمان است. حضور در مراکز مشاوره زمان بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت و حتی بعضا کیفیت کار را کمتر می کند. امروزه به دلیل صرفه جویی در زمان و بالاتر بردن کیفیت مشاوره و انتخاب رشته، مشاوره حضوری انتخاب رشته دکتری جای خود را به مشاوره آنلاین انتخاب رشته کنکور دکتری داده است و این موضوع یکی از حسن های زندگی مدرن محسوب می گردد.

شما عزیزان به صورت آنلاین و با یک تماس تلفنی می توانید مشاوره تلفنی دکتری دریافت کنید و در منزل، محل کار و یا هر کجا که هستید، سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ دریافت کنید. همچنین می توانید انتخاب رشته خود را رزرو کنید و تمام فرآیند انتخاب رشته از چیدمان تا ثبت در سایت انتخاب رشته دکتری را به ما بسپارید.

همانطور که می دانید تیم مشاوران برتر با سال ها سابقه فعالیت در زمینه مشاوره تحصیلی دکتری یکی از مراکز مشاوره خبره مقطع دکتری شناخته شده است. برای ارتباط با ما کافی است رزرو مشاوره تلفنی دکتری انجام دهید و کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند. 





منبع: بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور دکتری