پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1402

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۳ بازديد
۰ ۰

رشته های پزشکی معمولا در بین عموم افراد دارای محبوبیت بسیاری هستند و حتی برخی از افراد پس از ورود به مقطع کارشناسی و بعضا تحصیلات تکمیلی نیز با این علاقه دست و پنجه نرم می کنند. دانشگاه علوم پزشکی تهران برای این دسته از داوطلبان چاره ای اندیشیده و چند سالی است اقدام به برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی می کند.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی به صورت اینترنتی و در سایت دانشگاه تهران به نشانی اینترنتی education.tums.ac.ir انجام می شود. داوطلبان متقاضی می توانند از تاریخ 1 دی ماه لغایت 10 بهمن ماه 1401، به سایت مذبور مراجعه داشته باشند و فرآیند ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل نمایند.





منبع: زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی
۳ بازديد
۰ ۰

هر یک از داوطلبان فارغ التحصیل کارشناسی که دیپلم یکی از رشته های گروه آزمایشی تجربی یا ریاضی را دارند، لازم است به منظور انجام مراحل ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، مدارک نامبرده در این مقاله را داشته باشند و در صورت دارا بودن مدارک، امکان ثبت را خواهند داشت. مشروح مدارک مورد نیاز برای انجام امور ثبت نام به شرح ذیل می باشد:

  • پرداخت مبلغ صد هزار تومان
  • تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام و سپس اسکن یک نسخه از فرم و بارگذاری مجدد در سامانه ثبت نام
  • مدرک معتبر که معدل کل مدرک دیپلم در آن درج شده باشد
  • مدرک معتبر که معدل مدرک کارشناسی در آن درج شده باشد
  • مدرک مبین وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد
  • عکس 4 × 3 با مشخصات مندرج در سامانه ثبت نام
  • مشخصات فردی و مدارک تحصیلی
  • آدرس محل سکونت و کد پستی
  • اطلاعات شناسنامه و کارت ملی




منبع: مدارک ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی
۴ بازديد
۰ ۰
شاید شما نیز در شبکه های اجتماعی و وب سایت های گوناگون درباره آزمون لیسانس به پزشکی شنیده باشید. این آزمون در سال های اخیر داوطلبان بسیاری را جذب نموده است و افراد در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی، می توانند شانس خود را برای ورو به رشته پزشکی امتحان کنند.


منبع: شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی
۴ بازديد
۰ ۰

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می شود و داوطلبان بایستی در زمان ثبت نام با ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی Azmoon.org مراحل ثبت نام را بپیمایند.

گفتنی است در برخی از دوره ها ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد و در برخی دوره ها نیز به صورت حضوری انجام می شود. در حال حاضر خبر دقیقی از روش ثبت نام، در دسترس نمی باشد و به محض انتشار خبر دقیق از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهیم نمود.





منبع: سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
۴ بازديد
۰ ۰
دانشگاه آزاد در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و معمولا در زمان پرسیدن چرایی این موضوع، از افراد متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، اشاره به نوع پذیرش این دانشگاه می کنند. همانگونه که در جریان هستید، دانشگاه آزاد به جز پذیرش از طریق کنکور سراسری، جذب دانشجو به صورت بدون آزمون نیز انجام می دهد. اگر جزو متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشید و در خصوص نحوه ثبت نام سوالاتی دارید، همراه ما تا آخر این مقاله بمانید.
ثبت نام ورودی مهر ماه (نیمسال اول تحصیلی)، به طور معمول از طریق سامانه سنجش پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود و داوطلبان برای اینکه بتوانند مراحل ثبت نام را طی کنند بایستی هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند و کارت اعتباری مورد نیاز را تهیه کنند.


منبع: نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
۵ بازديد
۰ ۰
پس از انتشار اطلاعیه ثبت نام آزمون استخدامی، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر می گردد و در این دفترچه شرایط، مدارک، مراحل ثبت نام آزمون استخدامی درج می شود تا داوطلبان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند. اما تیم تحریریه مشاوران برتر در ادامه راهنمای تصویری ثبت نام را درج نموده است و کافی است در زمان نام نویسی، با مراحل ذیل همراه شوید.



منبع: نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
۳ بازديد
۰ ۰

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، مدت ها قبل از ثبت نام در آزمون استخدام آموزش و پرورش به دنبال اطلاعات دقیقی در رابطه با این آزمون هستند. دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش منبع جامعی برای پاسخ به سوالات متقاضیان می باشد. دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تقریبا همزمان با آغاز فرآیند نام نویسی یا اندکی قبل از شروع نام نویسی در سامانه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش قرار می گیرد.

به طور معمول ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با یکدیگر می انجامند و یک دفترچه ثبت نام مشترک منتشر می شود. در این دفترچه به تمام موارد مورد نیاز ثبت نام همانند (زمان ثبت نام، زمان اعلام نتایج، نحوه ثبت نام، هزینه نام نویسی، مدارک و شرایط ضروری ثبت نام و...) پرداخته می شود.





منبع: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
۵ بازديد
۰ ۰

در سال های اخیر علاوه بر روش های قبلی ورود به شغل معلمی (ثبت نام کنکور و ثبت نام دانشگاه فرهنگیان)، ثبت نام آزمون استخدامی نیز از دیگر راه های ورود به شغل دبیری و معلمی می باشد و با این تفاوت که در آزمون استخدام اموزش و پرورش، صرفا دارندگان مدارک دانشگاهی حق ثبت نام دارند.

ثبت نام آزمون استخدامی بخشی از نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش را در تمام استان های کشور تامین می کند. ثبت نام در این آزمون بسیاری از دارندگان مدارک دانشگاهی را به اشتغال در مشاغل دولتی (آموزش و پرورش)، امیدوار کرده است. در سال های گذشته زمان ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش با زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی یکسان بود؛ اما در سال جاری به دنبال تغییرات جدید ایجاد شده، این زمانبندی نیز با تغییر عمده رو به رو شد. 





منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
۴ بازديد
۰ ۰

بیکاری و شرایط موجود در کشور مسئولان را بر آن داشت تا به روش های گوناگون، اشتغال ایجاد کنند. سازمان اداری استخدامی کشور، با برگزاری آزمون استخدامی برای ارگان های مختلف سعی در کنترل نرخ بیکاری دارد. متقاضیان آزمون استخدامی می بایست اطلاعیه های ثبت نام در آزمون های استخدامی را در سایت و یا شبکه های اجتماعی مشاوران برتر دنبال کنند و در صورتی که شرایط شرکت در آزمون استخدامی ارگان های مختلف را داشتند، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. 

آموزش و پرورش، بانک ها، بخش خصوصی، دستگاه های اجرایی، وزارت بهداشت و... جزو ارگان هایی هستند که هر سال به جذب نیروهای کارآزموده اقدام می کنند. هر یک از این ارگان ها با انتشار اطلاعیه استخدامی، زمان ثبت نام را اعلام نموده و شرایط را برای شرکت کنندگان مشخص می کنند و در صورتی که متقاضیان شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون استخدامی را دارا باشند، می بایست در ابتدا نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نموده و سپس در آزمون کتبی که معمولا به صورت تستی برگزار می شود، شرکت نمایند. 






منبع: ثبت نام آزمون استخدامی
۶ بازديد
۰ ۰
امروزه پیدا کردن شغل مناسب دغدغه بسیار مهمی برای فارغ التحصیلان رشته های مختلف محسوب می شود. از همین رو، آگاهی از اخبار مهم آزمون های استخدامی برای افراد مفید واقع می گردد. در جدول زیر به آخرین اخبار موثق آزمون استخدامی آموزش و پرورش اشاره می کنیم. همچنین علاقمندان ثبت نام در آزمون های استخدامی می توانند به عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی و پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی درآیند تا در جریان خبرهای مرتبط به استخدامی قرار بگیرند



منبع: ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش