چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
۱۴ بازديد
۰ ۰

معمولا سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد موفق به ثبت انتخاب رشته خود نشده اند، مهلت مجددی تحت عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ارائه می دهد تا تمام داوطلبان بتوانند نسبت به چیدمان و ثبت انتخاب رشته دانشگاه آزاد قدم بردارند.

مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد تمدید می شود و آخرین اخبار انتخاب رشته دانشگاه آزاد قابل دریافت از کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می باشد.

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1401

برای ورود به دانشگاه آزاد دو روش (ثبت نام کنکور سراسری و آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد) وجود دارد. آن دسته از داوطلبانی که در آزمون ورودی این دانشگاه شرکت می کنند، بایستی در مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد، فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

همانطور که می دانید انتخاب رشته جزو مراحل جداناپذیری از کنکور سراسری محسوب می گردد و بایستی در مهلت مقرر، تمام داوطلبان چیدمان و ثبت انتخاب های خود را انجام دهند. معمولا در تاریخ انتخاب رشته دانشگاه آزاد با داوطلبانی مواجه می شویم که بنابر دلایل گوناگون همچون (عدم اطلاع از تاریخ دقیق انتخاب رشته دانشگاه آزاد، سردرگمی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد و...) موفق به انتخاب رشته نمی شوند.






منبع: تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور آزاد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.