پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

ورود به سایت آزمون آغازین

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۱۶ بازديد
۰ ۰
وزارت آموزش و پرورش (مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی)، اقدام به راه اندازی سامانه جدید نموده است که این سایت مختص آزمون آغازین دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم می باشد و با ورود به سایت آزمون آغازین به نشانی اینترنتی sa.medu.ir می بایست به شرکت در آزمون بپردازید.

در سال های اخیر دانش آموزان اول و دوم دوره متوسطه بایستی در آزمونی به نام آزمون آغازین شرکت نمایند و در این آزمون سطح تسلط دانش آموزان به دروس سال های قبل، مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت وجود هر نوع مسئله و مشکل درسی، دبیر مربوطه در ابتدا به رفع اشکال بپردازد.

البته گفتنی است که سایت هایی همچون سامانه همگام، سامانه هدایت تحصیلی، سامانه پادا، سامانه سیدا، سامانه تاییدیه تحصیلی و... نیز توسط آموزش و پرورش و به منظور سهولت در امر آموزش برای معلمان و دانش آموزان طراحی شده است و با گسترش استفاده از سامانه های آنلاین به جای مراجعه حضوری به ادارات، هر روزه شاهد رونمایی از سامانه های جدید از سوی آموزش و پرورش می باشیم.

سامانه آزمون آغازین نیز یکی از جدیدترین سامانه های زیرنظر وزارت آموزش و پرورش (مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی) می باشد که به منظور آزمون ورودی اینترنتی پایه های هفتم تا دوازدهم (دوره اول و دوم متوسطه) طراحی شده است. یادآور می شویم دانش آموزان پس از شرکت در آزمون مذبور، بایستی منتظر اعلام نتایج آزمون آغازین بمانند.





منبع: سایت آزمون آغازین
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.