تمامی افرادی که قصد ثبت نام اینترنتی آزمون استخدامی آتش نشانی را دارند، لازم است ابتدا دفترچه راهنما را که از سایت جهاد دانشگاهی منتشر می گردد مطالعه نمایند و از تمامی مراحل شرکت در آزمون اطلاع پیدا کنند. دفترچه راهنمای ثبت نام حاوی اطلاعات ارزشمندی همچون شرایط عمومی و اختصاصی، مواد آزمون، هزینه، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام می باشد. بهتر است هر فردی ابتدا مدارک مورد نیاز خود را آماده نماید و هنگام ورود به سایت و نام نویسی آزمون مورد نظر خود به راحتی مدارم را بارگذاری و فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل نماید.
چه مدارکی لازم است که برای ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی داشته باشم؟ این سوال بسیاری از متقاضیانی است که قصد شرکت در آزمون مذکور را دارند. همانطور که در مطلب بالا اشاره کردیم افراد می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی، لیست مدارک و مشخصات مورد نیاز را دریافت کنند. همچنین در ادامه مقاله حاضر ما مدارک مورد نیاز جهت اسم نویسی آزمون استخدامی آتش نشانی را درج کرده ایم:
- اصل شناسنامه و کارت ملی
- اطلاعات و مشخصات شناسنامه و کارت ملی
- عکس 4*3 با مشخصات (فرمت jpg، وضوح کامل و بدون لکه و خط خوردگی، حجاب کامل برای بانوان، حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل، حداکثر 70 کیلو بایت)
- مدرک تحصیلی
- اطلاعات مربوط به سهمیه
- اطلاعات تماس و محل سکونت
- سوابق شغلی
- وضعیت تاهل
- سن
- شهر یا استان مورد تقاضا
- مشخص کردن شغل مورد درخواست
- کارت پایان خدمت یا معافیت آقایان
- پرداخت هزینه ثبت نام
منبع: مدارک ثبت نام استخدامی آتش نشانی