جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
۳ بازديد
۰ ۰
ثبت نام آزمون استخدام تأمین اجتماعی سالیانه در حال انجام می باشد و آن دسته از داوطلبینی که علاقمند به استخدام و اشتغال به کار در این سازمان هستند، بایستی در زمان تعیین شده به سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی مراجعه داشته باشند و دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود و مطالعه کنند و در صورت داشتن شرایط لازم، به ثبت نام اینترنتی این آزمون بپردازند. در این مقاله قصد داریم به موضوع سامانه ازمون استخدامی تأمین اجتماعی بپردازیم و پیشنهاد می کنیم شما نیز همراهی مان کنید.

سازمان تامین اجتماعی نیز همانند برخی دیگر از سازمان ها در سالیان متمادی اقدام به جذب و استخدام نیروهای مورد نیاز خود از طریق آزمون استخدامی می کند. این سازمان با انتشار دفترچه راهنما، تمام شرایط و مقررات مورد نیاز شرکت در آزمون استخدامی را به داوطلبان اطلاع می دهد و تمام علاقمندان به ثبت نام و شرکت در این آزمون بایستی در ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند و از داشتن شرایط استخدام تامین اجتماعی مطمئن شوند. 

پس از کسب آگاهی از شرایط ثبت نام بایستی به سامانه ثبت نام ازمون تامین اجتماعی مراجعه داشته باشید و مراحل ثبت نام اینترنتی را طی کنید. توجه داشته باشید که در سال جاری، سایت ثبت نام ازمون استخدامی تامین اجتماعی، سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بوده است. برای ورود به سامانه می توانید از لینک مندرج در ابتدای مقاله استفاده کنید و یا با آدرس اینترنتی hrtc.ir، وارد این درگاه اینترنتی شوید. 

پس از اتمام مراحل ثبت نام، نوبت به مطالعه منابعی می رسد که در دفترچه نام نویسی درج شده است و داوطلبان بایستی با برنامه ریزی صحیح آزمون استخدام تامین اجتماعی و همراهی با مشاور کارآزموده، خود را برای زمان برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی آماده کنند. شما همراهان می توانید از مشاوران کاربلد آزمون های استخدامی مشاوران برتر نیز راهنمایی های لازم را دریافت کنید. 







منبع: سامانه استخدام تأمین اجتماعی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.