یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
۴ بازديد
۰ ۰

مهندسان معدن تمام جوانب معادن را بررسی می کنند، بر ساخت سازه های معدن نظارت می کنند، اهداف بهره وری از معادن را تعیین می کنند، ایمنی و مقررات زیست محیطی را ارزیابی می کنند، بر تولید نظارت می کنند و در نهایت تمام فعالیت هایی که در معدن انجام شده است را گزارش می دهند. از وظایف مهندسان معدن می توانیم به نظارت بر اجرای طرح های معدن، تحقیقات در مورد اکتشافات فعلی، انجام عملیات نقشه برداری در فعالیت های معدن کاری زیرزمینی و سطحی، ارائه گزارش در مورد فعالیت ها و الزامات حفاری به تیم اداری و... اشاره کنیم.

کنکور کارشناسی ارشد از جمله آزمون های مهم در تمام کشورها محسوب می شود و داوطلبان برای ورود به تحصیلات تکمیلی بایستی در این آزمون شرکت کنند و یا ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد را متناسب با شرایط خود به انجام برسانند. ورود به این مقطع علاوه بر شرکت در کنکور و روش بدون آزمون، دارای روش های دیگری همانند ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد و یا ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیز وجود دارد.

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر مفتخر به همکاری با کارشناسان، متخصصان و مشاوران مجرب و کارآزموده می باشد و شما عزیزان می توانید برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی معدن و سایر رشته های مقطع ارشد را از کارشناسان مشاوران برتر دریافت نمایید. همچنین می توانید مشاوره تحصیلی تلفنی دریافت نموده و سوالات خود را درباره این رشته با مشاوران مطرح کنید. لازم به ذکر است که با عضو شدن در پیام رسان های مشاوران برتر همانند کانال تلگرام مشاوره و پیج اینستاگرام مشاوره از به روزترین خبرهای تحصیلی مربوط به تمام مقاطع مطلع گردید






منبع: برنامه ریزی آزمون ارشد معدن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.