سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳
۲ بازديد
۰ ۰

به طور کلی هدف از رشته علوم و مهندسی آب مطالعه آب و منابع آبی، تصفیه آب، طراحی و ساخت سدها و کنترل کیفیت آب می باشد. فارغ التحصیلان در این رشته می توانند در مشاغل مختلفی مانند شرکت های معدنی و نفتی برای مدیریت آب، وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، شرکت های سازنده سدها و تجهیزات آبی و... فعالیت کنند. این رشته در مقطع ارشد و دکتری دارای گرایش های متنوعی می باشد که می توانیم به گرایش منابع آب، آبیاری و زهکشی، سازه های آبی، مدیریت و برنامه ریزی منابع آب و... اشاره کنیم. امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکتری برای این رشته فراهم می باشد. 

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند، می توانند از مشاوران کارآزموده راهنمایی دریافت کنند و هدف اساسی خود را برای رسیدن به آینده ای درخشان مشخص نمایند. تیم مشاوران برتر در تمامی رشته ها در مقاطع تحصیلی مختلف می توانند برنامه ریزی های درست و اصولی را به شما عزیزان ارائه دهند. ما در این مقاله برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد علوم و مهندسی آب را ارائه دادیم. امیدواریم که توانسته باشیم کمک شایانی در جهت رفع ابهامات و آگاهی شما عزیزان کرده باشیم. 

علاقمندان به تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف، می توانند در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی تلفنی از تیم مشاوران برتر راهنمایی دریافت نمایند، همینطور اگر پس از ثبت نام در کارشناسی ارشد نیاز به برنامه ریزی صحیح و اصولی دارید، می توانید از طریق برنامه ریزی درسی مشاوران برتر اقدام به رزرو برنامه ریزی درسی کنید. همچنین شما عزیزان می توانید در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر، کانال تلگرام، کانال ایتا و پیج اینستاگرام از آخرین و به روزترین اخبار ثبت نامی ها اعم از کنکور سراسری، کنکور ارشد و... مطلع شوید. 








منبع: برنامه ریزی آزمون ارشد مهندسی آب
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.