سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳
۴ بازديد
۰ ۰

صنعت نساجی یکی از قدیمی ترین صنایع و دومین صنعت ایران بوده است و از لحاظ تعداد شاغلان، تعداد کارخانه ها و واحدهای تولیدی بزرگترین صنعت کشور ایران محسوب می شود. امروزه صنعت نساجی تنها به تولید پوشاک و فرش و موکت ختم نمی شود، بلکه عنوانی تحت منسوجات فنی (منسوجات فنی یعنی منسوجاتی که کارآیی آن ها مهمتر از ویژگی ظاهری شان است) به وچود آمده است که یکی از زمینه های جذاب و جدید صنعت نساجی محسوب می شود. داوطلبان همچنین باید در دروس ریاضی و مکانیک پایه قوی داشته باشند و نیز شرایط روحی و جسمی لازم را برای کار در محیط کارخانه داشته باشد. در حال حاضر امکان ادامه تحصیل برای داوطلبان رشته مهندسی نساجی تا دکتری فراهم می باشد. 

کنکور کارشناسی ارشد، هر ساله در رشته های مختلفی در کشور برگزار می شود. داوطلبان در صورتی که اطلاعات درست و مفیدی در رابطه با انتخاب رشته خود ندارند، می توانند از مشاوران با تجربه کمک بگیرند و از تجربیات آن ها بهره مند شوند. شما عزیزان می توانید از صفحه برنامه ریزی درسی، اقدام به رزرو برنامه و دریافت بهترین نوع برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی نساجی کنید. اگر در انتخاب این موضوع کمی تردید دارید، می توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران ما استفاده نمایید و از اطلاعات و تجربیات آن ها بهره ببرید.

داشتن یک مشاور حاذق و آگاه، می تواند یک برنامه مطالعاتی مناسب و اصولی برای برنامه ریزی کارشناسی ارشد در اختیار شما بگذارد و در نهایت نتیجه مطلوبی را کسب نمایید. داوطلبان می توانند از چند طریق به مقطع کارشناسی ارشد ورود پیدا کنند. ثبت نام در آزمون و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد و همچنین ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و یا ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد شرکت نمایند. برای اطلاع از آخرین اخبار هر یک از آزمون ها، می توانید در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر در کانال تلگرام ، پیج اینستاگرام عضو شوید.







منبع: برنامه ریزی آزمون ارشد نساجی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.