سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳
۴ بازديد
۰ ۰

زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت توسط جهاد دانشگاهی کشور اعلام می گردد. داوطلبان بسیاری برای ثبت نام در آزمون استخدامی پزشکی هر ساله در بازه زمانی مشخصی اقدام به ثبت نام می نمایند. سازمان جهاد دانشگاهی کشور، آزمون نام برده را برگزار می نماید و علاقه مندان بسیاری در این آزمون اقدام به ثبت نام می کنند. از آن جایی که اطلاع داشتن از اخبار موثق و به روز بسیار ازرشمند است، لذا داوطلبان عزیز بایستی زمان ثبت نام، زمان انتشار دفترچه ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام را دنبال نمایند تا از تغییرات احتمالی مطلع گردند. سایت مشاوران برتر در این مقاله جهت آگاهی شما همراهان اطلاعاتی را حول محور استخدامی پزشکی در اختیارتان قرار داده است. 

 متقاضیان آزمون استخدامی وزارت بهداشت امسال باید، در بازه زمانی 22 الی 31 شهریور ماه 1402 اقدام به ثبت نام در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی نمایند. داوطلبانی که از ثبت نام اینترنتی استخدام علوم پزشکی جا مانده اند، می توانند در باز زمانی تمدید ثبت نام اقدام به نام نویسی الکترونیکی نمایند.

آخرین و جدید ترین اخبار زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

بر حسب نیاز هر جامعه احتیاج به نیروی کار جدید و متخصص در قالب آزمون های استخدامی صورت می گیرد. آزمون استخدامی پزشکی به دلیل نیاز مبرم به نیروی کار ورزیده در حیطه رشته های پزشکی و پیراپزشکی اجرا می گردد. داوطلبان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده اقدام به نام نویس نمایند و با آگاهی از مواد آزمون و منابع مربوطه اقدام به مطالعه نمایند. از این جهت داوطلبان بایستی به مطالعه کامل دفترچه ثبت نام آزمون پرداخته و از شرایط عمومی و اختصاصی آزمون آگاهی یابند، از این جهت دنبال کردن آخرین اخبار مربوط به آزمون کمک شایانی در رسدن به مطلوب خواهد داشت.






منبع: تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.