سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۷ بازديد
۰ ۰
فارغ التحصیلان مدارس فنی و حرفه ای و یا هنرستان نیز مانند دانش آموزان فارغ التحصیل رشته های نظری برای ورود به دانشگاه باید در کنکور مختص رشته خود شرکت نمایند. اما جالب است بدانید فقط دانش آموزان ورود به 9 رشته، بایستی در کنکور فنی شرکت کنند و متقاضیان ورود به سایر رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی خود، وارد دانشگاه می شوند. از آن جا که ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای مجزا از ثبت نام کنکور سراسری و آزاد می باشد، مقاله حاضر را جهت آگاهی کامل شما همراهان، به نگارش درآورده ایم.

تیم مشاوران برتر با افتخار در سال جاری مفتخر به کسب رتبه های برتر کنکور کاردانی فنی و حرفه ای گردید. کسب رتبه عالی در کنکور فنی جز با داشتن منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و برنامه ریزی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای میسر نمی شود. شما عزیزان نیز برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی درسی می توانید از طریق تلگرام مشاوران برتر و اینستاگرام مشاوران برتر اقدام کنید. همچنین با رزرو مشاوره تحصیلی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می توانید با مشاوران رتبه برتر ما ارتباط تلفنی برقرار نمایید.


زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1402

داوطلبانی که علاقمند به ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می باشند، لازم است در زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور فنی با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور که همان سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای می باشد، نام نویسی خود را انجام دهند و اگر رشته آن ها جزو لیست رشته های پذیرش با کنکور باشد، پس از مطالعه درس های خود در آزمون فنی و حرفه ای حضور به عمل بیاورند و در صورتی که رشته آن ها جزو لیست رشته های پذیرش بدون کنکور باشد، نیز بر اساس سوابق تحصیلی خود ثبت نام و انتخاب رشته انجام دهند. ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در سال جاری، 18 تیر ماه آغاز شده و تا روز 25 تیر ماه سال 1402 اعلام شده است. تمام اخبار موثق هول محور این آزمون را از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.








منبع: ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.