سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

کارنامه نهایی آزمون دکتری

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۷ بازديد
۰ ۰

زمان انتشار کارنامه نهایی آزمون دکتری 1402

بعد از انتشار نتایج نهایی آزمون دکتری برخی از داوطلبان به دلایل گوناگون از نتیجه مکتسبه رضایت ندارند و منتظر انتشار کارنامه نهایی و بررسی وضعیت سایر گزینه های انتخابی خود می مانند. تاریخ انتشار کارنامه نهایی آزمون دکترای تخصصی دانشگاه های سراسری و کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد اعلام نشده است.

شایان ذکر است که شما عزیزان جهت دریافت خبرهای مقطع دکترای تخصصی همچون (دکتری بدون کنکور) می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و یا پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر عضو شوید.


نحوه مشاهده و دریافت کارنامه نهایی آزمون دکتری سراسری 1402

کارنامه نهایی دکتری شامل نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌ محل‌ های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط می باشد. کارنامه نهایی دانشگاه های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی Sanjesh.org و کارنامه نهایی دانشگاه آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی Azmoon.org منتشر می گردد. داوطلبان برای مشاهده کارنامه نهایی آزمون دکتری سراسری می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند. در ادامه نحوه مراحل آن را توضیح داده ایم.







منبع: کارنامه نهایی کنکور دکتری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.