چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳
۸ بازديد
۰ ۰

حتما تاکنون برای یک بار که شده، نام دانشگاه های پردیس خودگردان را شنیده اید. دانشگاه های پردیس خودگردان و پردیس بین الملل جزو دانشگاه هایی هستند که با کنکور سراسری و بدون آزمون اقدام به جذب دانشجو می کنند و به دلیل خدمات آموزشی سطح بالایی که ارائه می دهند، مشتاقان زیادی دارند. در این مقاله قصد داریم به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان بپردازیم و پیشنهاد می کنیم در صورتی که ورود بدون آزمون به دانشگاه، از دغدغه های شما است، تیم تحریریه مشاوران برتر را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

رشته های بدون آزمون دانشگاه پردیس خودگردان و بین الملل در نیمسال های مختلف تغییر می کند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان 1401

در سال های گذشته ورود بدون آزمون به دانشگاه ها بیش از پیش شده است و داوطلبان بسیاری نسبت به ورود بدون کنکور به دانشگاه ها، علاقه نشان می دهند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که کدام دانشگاه ها پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون دارند؟ در پاسخ به این سوال بایستی توضیح دهیم که در حال حاضر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از جمله (ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس های خودگردان، روزانه و نوبت دوم) امکان پذیر می باشد. 

هر یک از دانشگاه های نامبرده در بازه زمانی نیمسال اول و دوم با ارائه دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون، لیست رشته های بدون کنکور را ارائه می کنند و داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. دانشگاه های پردیس خودگردان معمولا لیست رشته های بدون آزمون را در دفترچه انتخاب رشته کنکور و همزمان با انتخاب رشته کنکور ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید در جداول زیر رشته های بدون آزمون دانشگاه های پردیس را مطالعه نمایید. توجه داشته باشید که داوطلبان هر یک از گروه های آزمایشی یاد شده حق شرکت در رشته های معرفی شده در گروه آزمایشی که ذکر نموده ایم را دارند.



منبع: رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.