پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۱۱ بازديد
۰ ۰

بانک پارسیان با داشتن 348 شعبه بانکداری به صورت یک شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیردولتی در سال 1380 شروع به کار کرد. این بانک به عنوان یکی از بانک های بزرگ و شناخته شده کشور برای تامین نیروهای مورد نیاز شعب خود در راستای برگزاری آزمون استخدامی بانک اقدام می کند. این آزمون دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری را شامل می شود و داوطلبان برای استخدام قطعی باید در تمام مراحل به علاوه معاینات پزشکی مورد قبول واقع شوند.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان یک مرتبه در سال انجام می شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان 1401

باتوجه به این که بانک پارسیان شعب زیادی دارد، آزمون استخدامی این بانک هر سال و به طور منظم برگزار می شود. زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک پارسیان از طریق فراخوان اعلام می شود و ثبت نام آن به صورت اینترنتی می باشد. به طور معمول زمان ثبت نام در آزمون استخدامی این بانک کوتاه می باشد و به متقاضیان پیشنهاد می شود تا در همان روزهای ابتدایی مهلت تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنند.

به دلیل اینکه آزمون استخدامی این بانک به صورت داخلی برگزار می شود، زمان ثبت نام استخدام بانک پارسیان نیز می تواند متفاوت باشد و به بانک بستگی دارد. سال گذشته داوطلبان از تاریخ 1 لغایت 11 اسفند ماه 1400 برای ثبت نام اقدام نمودند و در سال جاری، تاریخ جدید برای استخدام اعلام نشده است.





منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک پارسیان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.