یکشنبه ۲۰ خرداد ۰۳

سایت مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۰ بازديد
۰ ۰

ثبت نام کنکور تجربی اردیبهشت ماه 1403

اولین قدم برای ورود به دانشگاه، ثبت نام در آزمون می باشد. نام نویسی کنکور تجربی اردیبهشت ماه یکی از فرآیند هایی می باشد که ممکن است داوطلبان در آن دچار مشکل و دشواری شوند. ثبت نام آزمون تجربی اردیبهشت از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می شود. ثبت نام کردن در آزمون های سراسری به صورت اینترنتی انجام می پذیرد و داوطلبان بایستی اشراف کامل بر این سامانه را دارا باشند.

متقاضیان بایستی در وهله نخست اقدام به دریافت دفترچه کنند و مفاد و ضوابط دفترچه را مطالعه کرده و در نهایت در صورت واجد شرایط بودن، اقدام به ثبت نام کنند. موسسه مشاوران برتر می تواند به نام نویسی کنکور تجربی نیمسال اول شما را به دقت انجام داده و جای هیچ گونه نگرانی و استرسی برای شما باقی نمی گذارد.




منبع: ثبت نام کنکور تجربی اردیبهشت ماه
۰ بازديد
۰ ۰

نحوه قبولی آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش 1403

همانطور که پیش تر ذکر شد در حال حاضر آزمونهای استخدامی جزو آزمون های پرمخاطب می باشد که داوطلبان با هدف جذب و استخدام شدن در آن شرکت می کنند. معمولا آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت سالیانه برگزار می گردد. علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در آزمون بایستی در ابتدا از لیست رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش مطلع شوند و در صورتی که رشته تحصیلی آن ها جزو رشته های مورد نیاز اموزش و پرورش بود، در این آزمون ثبت نام و شرکت نمایند. 

در سال های قبل رشته های مجاز آزمون استخدامی آموزگاری محدود به برخی رشته ها همانند روانشناسی، آموزگار ابتدایی و علوم تربیتی بود اما در حال حاضر لیست رشته های مجاز به شرکت در این آزمون نیز متفاوت شده است. در واقع می توان اینگونه ابراز نمود که در حال حاضر تعداد داوطلبان بیشتری شانس برای ثبت نام و قبولی در ازمون استخدام اموزگار ابتدایی دارند.





منبع: نحوه قبولی ازمون استخدامی آموزگار ابتدائی
۰ بازديد
۰ ۰

آسان ترین روش قبولی آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1403

ازمون استخدام تأمین اجتماعی سالیانه یک مرتبه برای استخدام آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به اشتغال به کار در این سازمان می باشند، برگزار می شود. به طور معمول همزمان با آغاز زمان ثبت نام آزمون تامین اجتماعی، سوالات متعددی درخصوص نحوه قبول شدن و استخدام شدن در تامین اجتماعی از سوی مخاطبان مشاوران برتر مطرح می گردد. واضح است که برای قبولی در هر آزمونی بایستی منابعی که در آزمون کتبی از آن ها سوال می آید را مطالعه کنید.

زیرا آزمون کتبی، اولین مرحله ای است که برگزار می شود و چنانچه در این آزمون ثبت نام کرده باشید، برای قبولی در آزمون مرحله اول (کتبی)، لازم است مشاوره صحیح دریافت کنید، برنامه ریزی شخصی سازی شده داشته باشید و همچنین با منابع مناسب شروع به مطالعه دروس نمایید. ن قبول شوید به مراحل بعدی راه خواهید یافت.





منبع: نحوه قبولی ازمون استخدامی تامین اجتماعی
۱ بازديد
۰ ۰

وزارت آموزش و پرورش برای جبران کمبود نیروی مورد نیاز خود در سمت های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموزی و مربی پرورشی از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام به جذب نیرو می کند. آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش برگزار می گردد و داوطلبانی که دارای شرایط لازم باشند، می توانند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را انجام دهند. افراد می بایست قبل از اقدام به انجام هر گونه عملی، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را مطالعه نمایند و سپس اقدامات لازم را جهت شرکت در آزمون به عمل آورند.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، توسط سازمان سنجش منتشر می شود.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

بسیاری از افراد جامعه علاقمند به استخدام در مشاغل دولتی به ویژه وزارت آموزش و پرورش هستند. معلمی یکی از مشاغل محبوب در بین افراد به خصوص بانوان می باشد. در طی سال های اخیر، وزارت آموزش و پرورش با کمبود نیرو مواجه شده است و از طریق سازمان سنجش اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی آموزگاری و دبیری کرده است. از این طریق آموزش و پرورش می تواند از افراد توانا و علاقمند به شغل معلمی برای عناوین شغلی آموزگاری و دبیری بهره ببرد.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دارند، می بایست از تمامی مراحل و ضوابط شرکت در این آزمون از جمله شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری آموزش و پرورش، منابع درسی مورد مطالعه، مدارک ثبت نام و... اطلاع کافی یابند و در زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند. تمامی اطلاعات لازم در خصوص شرکت در این آزمون، در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است. جهت راحتی و سهولت شما عزیزان، در مقاله ذیل لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری آموزش و پرورش قرار گرفته است.








منبع: دفترچه ثبت نام اینترنتی آزمون استخدامی آموزش و پرورش
۲ بازديد
۰ ۰

دکترای تخصصی بالاترین مقطع از تحصیلات تکمیلی می باشد که علاقمندان برای ورود به دانشگاه ها در مقطع Ph.D باید تلاش بسیاری کنند و بتوانند در آزمون دکتری موفقیت کسب نمایند. قبل از هر گونه اقدامی افراد می بایست دفترچه ثبت نام کنکور دکتری را مطالعه نمایند و پس از آگاهی از تمامی مراحل و ضوابط شرکت در این آزمون، ثبت نام آزمون دکترا را انجام دهند. داوطلبان برای دریافت دفترچه به محض انتشار می توانند به سایت سنجش مراجعه نمایند و دفترچه را دانلود و مطالعه کنند. در مقاله حاضر، دفترچه ثبت نام کنکور دکترای تخصصی بارگذاری شده است.

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری توسط سایت سنجش و آموزش کشور در موعد مقرر منتشر می شود.

دفترچه ثبت نام کنکور دکتری 1403

کنکور دکتری یکی از مراحل مهم و چالش برانگیز در زندگی افرادی است که تمایل به ادامه تحصیلات خود در مقاطع بالا را دارند. این آزمون هر هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد و داوطلبانی که دارای شرایط نام نویسی اینترنتی کنکور دکتری باشند، می توانند نسبت به نام نویسی و شرکت در آزمون دکترا اقدام نمایند. همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، لازمه ثبت نام در کنکور دکتری، آگاهی از تمامی مراحل و فرآیند نام نویسی می باشد. چه بسا بسیارند داوطلبانی که به دلیل خطاهای سهوی یا عمدی در حین ثبت نام آزمون دکتری، علی رغم کسب رتبه قبولی مناسب برای ورود به این مقطع، امکان نام نویسی و ثبت نام در دانشگاه را ندارند.

دفترچه ثبت نام کنکور دکتری اطلاعاتی همچون جدول زمانی ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی، سهمیه ها، رشته های امتحانی، هزینه و مراحل نام نویسی و... را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. با ماجعه به جدول زیر، می توانید دفترچه ثبت نام کنکور دکتری را دانلود و مطالعه کنید. پیشنهاد تیم محصل این است که در صورتی که شرایط مطالعه کامل دفترچه راهنمای ثبت نام را ندارید، از کارشناسان و بهترین مشاوران مقطع دکتری راهنمایی دریافت کنید تا در جریان کلیات امر شرایط و ضوابط آزمون دکترای تخصصی قرار بگیرید.







منبع: دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکترا
۱ بازديد
۰ ۰

داوطلبان بسیاری هر ساله ثبت نام الکترونیکی کنکور ارشد را انجام می دهند و خود را برای قبولی و ورود به مقطع تحصیلی بالاتر آماده می کنند. افرادی که دارای شرایط ثبت نام الکترونیکی آزمون کارشناسی ارشد باشند، می توانند در موعد مقرر به سایت سنجش مراجعه نمایند و نام نویسی خود را انجام دهند. اما قبل از هر گونه اقدامی جهت ثبت نام، بایستی دفترچه ثبت نام کنکور ارشد را مطالعه نمایید و پس از آگاهی از تمامی مراحل و شرایط شرکت در آزمون، اقدامات لازم را به عمل آورید. در مقاله ذیل، دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد جهت سهولت و راحتی شما عزیزان بارگذاری شده است.

دفترچه ثبت نام آمون کارشناسی ارشد همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام، توسط سازمان سنجش منتشر می شود.

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

معمولا با آغاز فرایند ثبت نام کنکور ارشد، دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org دفترچه را دانلود و مطالعه نمایند. داوطلبان می بایست پس از آگاهی ازتمامی مراحل ثبت نام و شرکت در این آزمون، مدارک ثبت نام کنکور ارشد را آماده کنند و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند. دفترچه ثبت نام کنکور ارشد حاوی اطلاعاتی همچون جدول زمانی آزمون، شرایط و ضوابط، سهمیه ها، منابع درسی، رشته های امتحانی، مدارک لازم جهت ثبت نام، هزینه و مراحل نام نویسی و... می باشد. در ادامه این مقاله می توانید با مراجعه به جدول زیر، دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را دانلود و مطالعه نمایید.







منبع: دفترچه ثبت نام اینترنتی آزمون کارشناسی ارشد 
۲ بازديد
۰ ۰

کارشناس و مشاور انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

همانطور که می دانید، مشاور انتخاب رشته باید تخصص و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و با آگاهی کامل و بررسی همه جوانب به انتخاب رشته کنکور ارشد بپردازد. اما شاید با خودتان سوال کنید که چگونه یک کارشناس و مشاور خوب برای انتخاب رشته را تشخیص دهم؟ یا این که کارشناس و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه این مطلب به ویژگی های کارشناس و مشاور انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد می پردازیم:

  • تجربه و علم کافی داشته باشد.
  • تمامی جوانب را در نظر بگیرد.
  • تخصص کافی در انجام انتخاب رشته داشته باشد.
  • از سیاست و عملکرد دانشگاه ها به خوبی آگاه باشد..
  • اطلاعات کافی و درست در اختیار فرد متقاضی دهد.

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، بهترین راه برای افزایش شانس قبولی در انتخاب رشته و پذیرش در دانشگاه و رشته دلخواه، دریافت راهنمایی و کمک از کارشناس و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد می باشد. موسسه مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می تواند فرآیند انتخاب رشته شما را از صفر تا صد به بهترین نحو به انجام برساند. فقط کافیست که به لینک رزرو مشاوره مراجعه کنید و پس از برقراری تماس، مشاوره انتخاب رشته ازمون ارشد دریافت نمایید. همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی و انتخاب رشته آزمون ارشد می توانید در شبکه های اجتماعی مشاوره مشاوران برتر عضو شوید.





منبع: مشاور انتخاب رشته کارشناسی ارشد
۲ بازديد
۰ ۰

بهترین مشاوران انتخاب رشته دکتری 1403

با توجه به اهمبت انتخاب رشته و تاثیر بسیاری که در نتیجه قبولی داوطلبان دارد، بهتر است که این کار و چیدمان رشته ها به دست فردی با تجربه انجام شود تا بیشترین شانس قبولی را برای فرد ایجاد کند. پیشنهاد ما این است که برای بهتر نتیجه گرفتن در فرآیند انتخاب رشته کنکور دکترا از مشاور انتخاب رشته راهنمایی دریافت کنید. همچنین می توانید صفر تا صد این کار را به بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور دکتری در تیم ما بسپارید.

مشاور با در نظر گرفتن نکاتی همچون (علاقه، اولویت ها، مسیر دانشگاه ها، رتبه و کارنامه فرد، مجاز بودن یا نبودن دانشگاه های سراسری، تراز بندی دانشگاه ها، ظرفیت دانشگاه ها و...) می تواند بهترین انتخاب را برای شما داشته باشد. در واقع با سپردن فرآیند انتخاب رشته خود به کارشناس و مشاور با تجربه می توانید با خیال راحت منتظر اعلام نتایج نهایی باشید و از نتیجه آن دچار پشیمانی نشوید.




منبع: کارشناس انتخاب رشته کنکور دکتری
۲ بازديد
۰ ۰

آسان ترین روش قبولی کنکور ریاضی 1403

شرکت کنندگان کنکور ریاضی فیزیک بایستی با دروسی همانند هندسه و ریاضی دست و پنجه نرم کنند و از قدرت تحلیل ریاضی خود بهره ببرند. همانطور که می دانید امکان استفاده از ماشین حساب در کنکور ریاضی وجود ندارد و همین موضوع، سختی رقابت در آزمون را چندین برابر می کند زیرا علاوه بر سرعت در حل محاسبات، دقت بسیار زیادی مورد نیاز کنکور ریاضی و فیزیک می باشد. 

راحت ترین روش برای کسب موفقیت در کنکور ریاضی، تکرار و تمرین مداوم تست ها و حل نمونه سوالات گوناگون می باشد. اما لازم است روش مطالعه هر درس را بدانید و با برنامه ای متناسب با شرایط تان درس بخوانید. شما عزیزان می توانید از راهنمایی های کارشناسان و مشاوران رتبه برتر موسسه راهنمایی دریافت کنید تا به قبولی آسان تری دست یابید. برای شروع لازم است از طریق رزرو مشاوره تلفنی اقدام کنید و یا رزرو برنامه ریزی درسی انجام دهید.





منبع: نحوه قبولی کنکور ریاضی
۲ بازديد
۰ ۰

معمولا زمان مشخصی برای آزمون استخدامی بانک ها وجود ندارد و هر کدام با توجه به نیازهای خود اقدام به جذب نیرو می کنند. داوطلبان می توانند از دو طریق به استخدام بانک های کشور در بیایند. در روش اول می توانند با شرکت در آزمون های استخدامی شانس قبولی خود را محک بزنند و پس از گذراندن آزمون کتبی و مصاحبه، استخدام بانک شوند. در روش دوم می توانند از طریق ارسال رزومه شغلی و تحصیلی در بانک ها مشغول به کار شوند.

با توجه به این گونه چالش ها و مشخص نبودن زمان معینی برای مطالعه منابع آزمون استخدامی بانک، تنها راه حل منطقی کمک از کسانی می باشد که تمامی مراحل و موانع این مسیر را بشناسند و بتوانند به خوبی این گونه چالش ها را مدیریت کنند. اگر که شما هم جزو افرادی می باشید که قبولی در این آزمون برایتان ارزشمند است، باید بدانید که کمک از یک مشاور با تجربه می تواند بیشترین تاثیر را در قبولی شما بگذارد. مشاوران تیم محصل با داشتن سابقه و تجربه درخشان خود در زمینه های آزمون های استخدامی ازجمله بانک ها، آموزش و پرورش، دستگاه های اجرایی و... می توانند تا پایان این مسیر همراه شما باشند.

بسیاری از داوطلبانی که ثبت نام اینترنتی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش، بانک ها و دیگر سازمان های دولتی را انجام می دهند، در ابتدا برای انتخاب منابع درسی و مدیریت زمان خود دچار استرس و سردرگمی می شوند. اما هیچ جای نگرانی نیست! وجود یک مشاور و پشتیبان درسی می تواند تمام این موانع را از سر راه شما بردارد و با معرفی بهترین منابع درسی و برنامه ریزی درست، باعث کاهش استرس، مدیریت زمان و افزایش کیفیت مطالعه شما شوند.






منبع: بهترین مشاوران آزمون استخدامی بانک