شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سایت مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۰ بازديد
۰ ۰

بخش خصوصی کشور مانند سازمان های دولتی، هر ساله اقدام به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی مورد نیاز خود می کنند. بسیاری از افراد به دلیل حقوق و مزایای بالای بخش خصوصی، علاقمند به اشتغال در آن هستند به همین دلیل با آغاز ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی، اقدام به شرکت در این آزمون می کنند. به دلیل رقابت بالایی که در بین افراد وجود دارد، استفاده از برنامه ریزی درسی و پشتیبان اختصاصی می تواند تاثیر بسزایی در قبولی شما داشته باشد. از این رو در مقاله حاضر به برنامه ریزی آزمون استخدامی بخش خصوصی پرداخته ایم.

موسسه مشاوره تحصیلی محصل با بهترین مشاوران درسی آزمون استخدامی بخش خصوصی می تواند برنامه ریزی درسی شما را به بهترین نحو به انجام برساند.

برنامه ریزی آزمون استخدامی بخش خصوصی 1403

اشتغال به کار به خصوص با حقوق و مزایای خوب، یکی از نیازهای اساسی تمام افراد جامعه است. بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های مختلف دانشگاهی، به دنبال شغل مناسب هستند که بتوانند آینده خود را تضمین کنند. برگزاری آزمون های استخدامی مختلف از جمله آزمون استخدامی آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، بانک ها، بخش خصوصی و... می تواند تا حدودی نیاز افراد جامعه به شغل را تامین کند و وارد بازار کار شوند. آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز از این امر مستثنی نیست و با رقابت بالایی از داوطلبان مواجه می شود.

برای فبولی و موفقیت بایستی از یک برنامه ریزی اصولی و منسجم پیروی کرد و به بهترین نحو خود را برای این مرحله چالش برانگیز آماده کرد. برنامه ریزی آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز ملزم به رعایت اصول و قواعدی است. در واقع رعایت همین نکات کوچک است که باعث تمایز فرد در بین رقبا می شود. اما برنامه ریزی خود باید به دست افراد متخصص و با تجربه انجام شود تا به بهترین شکل تاثیر خود را بگذارد. همراهی و پشتیبانی یک مشاور با تجربه می تواند شما را چندین گام به سمت قبولی سوق دهد.






منبع: برنامه ریزی آزمون استخدامی بخش خصوصی
۰ بازديد
۰ ۰

همانطور که می دانید آزمون استخدامی آموزش و پرورش تحت عناوین شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموزی و مربی پرورشی اقدام به جذب نیرو می کند. در سال جاری با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی، مربی پرورشی تحت عنوان مشاغل کیفیت بخشی ارائه شد. آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی شامل عناوین شغلی (مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور) می شود. با توجه به رقابتی که در این آزمون وجود دارد، برنامه ریزی درسی برای مطالعه منابع حجیم و تعداد بالا بسیار ضروری است. از این رو در این مقاله به برنامه ریزی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش پرداخته ایم.

موسسه مشاوره تحصیلی محصل با بهترین مشاوران تحصیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش می تواند برنامه ریزی درسی شما را بر عهده بگیرد.

برنامه ریزی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش 1403

آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی بر خلاف دبیری و آموزگاری از طریق سازمان جهاد دانشگاهی برگزار می گردد. این آزمون نیز دارای رقابت بالایی در بین شرکت کنندگان استخدام وزارت آموزش و پرورش می باشد. همزمان با آغاز نام نویسی آزمون استخدامی، افرادی که دارای شرایط ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش باشند پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام به شرکت در این مرحله می کنند و با مطالعه منابع درسی خود را برای قبولی آماده می کنند.

آزمون استخدامی مربیان امور تربیتی و مشاوره نیز همانند سایر آزمون های استخدامی، نیازمند به برنامه ریزی درست و اصولی می باشد که با پیروی از آن بتوان به نتیجه دلخواه خود دست یافت. در واقع استفاده از برنامه ریزی درسی روزانه، هفتکی یا ماهانه با توجه به شرایط هر فرد و مدتی که در اختیار دارد، تاثیر بسزایی در نظم و کیفیت منابع درسی دارد. همچنین داشتن برنامه باعث کاهش فشارهای روانی ناشی از استرس خواهد شد. می توان برای تسهیل این امر از مشاورانی که تجربه بالایی در زمینه آزمون های استخدامی دارند، کمک و راهنمایی دریافت کرد.





منبع: برنامه ریزی استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش
۰ بازديد
۰ ۰

در ابتدا توضحاتی را مربوط به اهمیت برنامه ریزی درسی کنکور ارشد برای شما عزیزان ارائه می دهیم تا بیشتر با اصطلاح برنامه ریزی و اهمیت آن بر قبولی آشنا شوید. همانطور که می دانید برنامه ریزی درسی چه برای آزمون ارشد و چه آزمون های دیگری که هر ساله برگزار می گردد، بسیار مهم است. برنامه ریزی در حقیقت به فرد هدف می دهد و مسیر را برای آن روشن و هموارتر می کند.

هر ساله با آغاز زمان نام نویسی کنکور ارشد بسیاری از افرادی که واجد شرایط باشند، به سایت ثبت نام آزمون ارشد مراجعه می کنند و فرآیند نام نویسی خود را به اتمام می رسانند. پس از انجام ثبت نام اینترنتی، متقاضیان خود را برای مطالعه دروس و قبولی در آزمون آماده می کنند. استفاده از برنامه ریزی درسی برای کنکور ارشد می تواند فرد را از سردرگمی نجات دهد و در واقع نقشه راهی برای درست پیش رفتن مسیر و پیروزی در بین رقبا است.

همانطور که می دانید برنامه ریزی دارای اصول و نکاتی است. همچنین طراحی یک برنامه متناسب با شرایط هر داوطلب، متفاوت است و بایستی به گونه ای باشد که شخص بتواند به خوبی آن را اجرا کند و بالاترین بازدهی را برای او داشته باشد. نحوه برنامه ریزی کنکور ارشد نیز ملزم به رعایت قواعد و اصول خاص خود می باشد. هیچ داوطلبی نمی تواند بهترین نتیجه را با یک برنامه غیراستاندارد دریافت کند. از ان رو در ادامه این مطلب به نحوه برنامه ریزی آزمون کارشناسی ارشد پرداخته ایم:

  • تعیین اهداف
  • آشنایی با شیوه مطالعه خود
  • انتخاب بهترین منابع درسی
  • برنامه ریزی شخصی سازی شده
  • تعیین زمان های مطالعه
  • داشتن تنوع و تعادل مظالعاتی در برنامه ریزی درسی
  • استفاده از تجربه های دیگران و مشاوران تحصیلی
  • تعیین روزهای مرور و جبرانی در برنامه درسی
  • توجه به روزهای استراحت و تفریح در برنامه ریزی درسی




منبع: برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد
۱ بازديد
۰ ۰

نمونه کارنامه های قبولی دکتری زبان 1401

قبول شدگان در مقطع دکتری آرزوی بسیاری از داوطلبان می باشد و چه بسا برخی از داوطلبان سالیان سال در این آزمون شرکت نموده و موفق به کسب رتبه و تراز قبولی دکترا نمی شوند. برای کسب رتبه قبولی در آزمون دکتری تخصصی، برنامه ریزی آزمون دکتری، پشتیبان کنکور دکتری ضروری است و همچنین داوطلبان می توانند کارنامه های دکتری زبان که در سال های گذشته موفق به کسب رتبه قبولی شده اند را مشاهده نمایند و با حدود تراز و رتبه مورد نیاز برای قبولی آشنا شوند.





منبع: نمونه کارنامه های قبولی دکتری زبان
۱ بازديد
۰ ۰

نمونه کارنامه های قبولی دکتری فنی و مهندسی 1401

نام نویسی آزمون دکتری توسط دارندگان مدرک کارشناسی ارشد انجام می شود. مطابق با دفترچه ثبت نام  پی اچ دی، داوطلبانی مجاز ورود به مقطع دکتری تخصصی می شوند که شرایط احراز تحصیلی نامبرده در دفترچه راهنمای نام نویسی را داشته باشند. پس از اتمام فرآیند ثبت نام نوبت به برنامه ریزی پی اچ دی تست می رسد زیرا داوطلبانی که متقاضی ورود به این مقطع می باشند بایستی خود را در بالاترین سطح از آمادگی علمی قرار دهند. معمولا در این مرحله، سوالات بسیاری درباره کارنامه قبولی دکتری فنی به وجود می آید که در ادامه نمونه کارنامه دکتری فنی مهندسی را درج نموده ایم.





منبع: نمونه کارنامه های قبول شدگان دکتری رشته فنی و مهندسی
۱ بازديد
۰ ۰

مشاوره تلفنی رتبه قبولی کنکور دکتری دامپزشکی

داوطلبان شرکت کننده آزمون دکتری با عضویت در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر، امکان دریافت اخبار جدید آزمون و همچنین رزرو انتخاب رشته توسط تیم مشاوران برتر را خواهند داشت. برای دریافت پاسخ سوالات خود می توانید سوال مدنظرتان را در بخش دیدگاه های درج نمایید و پاسخ کارشناسان را در اسرع وقت دریافت نمایید. چنانچه نیاز به گفت و گو با کارشناسان مشاوره تحصیلی مقطع دکتری داشتید بر روی لینک "مشاوره تلفنی تحصیلی" کلیک نمایید.





منبع: نمونه کارنامه های قبولی دکتری دامپزشکی
۱ بازديد
۰ ۰

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

هر ساله آزمون های استخدامی با عناوین مختلف توسط سازمان سنجش و اموزش و یا سازمان های دیگری از جمله مرکز جهاد دانشگاهی برگزار می گردد. استخدامی اموزش و پرورش، امتحان استخدامی بانکها و گزینش استخدامی دستگاه های اجرایی و... از جمله آزمون های استخدامی هستند که متقاضیان بسیاری دارند. همچنین آزمون استخدامی وزارت بهداشت نیز از جمله این آزمون ها می باشد که دارندگان مدرک رشتههای پزشکی و پیراپزشکی می توانند در آن شرکت کنند. امسال تمام مراحل ثبت نام و گزینش آزمون استخدامی پزشکی، از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام می پذیرد.





منبع: مدارک نام نویسی امتحان استخدامی پزشکی
۱ بازديد
۰ ۰

گروه مشاوره تحصیلی مشاوران برتر انتخاب رشته کنکور دکتری کدام گروه های آزمایشی را انجام می دهند؟

انتخاب رشته دکتری امری تخصصی است و نیاز به مهارت، آشنایی با تراز و رتبه قبولی دکترای تخصصی، شناخت دانشگاه ها، اطلاع از سهمیه ها و... دارد و هر کارنامه نیازمند بررسی اولیه توسط کارشناسان است. قطعا مشورت با افراد بی تجربه می تواند مشکلات عدیده ای را برای داوطلبان به وجود آورد و از همین رو مشاور تضمینی انتخاب رشته ازمون دکترا در تیم مشاوران برتر آماده راهنمایی شما عزیزان در تمام رشته ها و مجموعه های تحصیلی می باشند.





منبع: راهنمای جامع انتخاب رشته دکترای تخصصی
۲ بازديد
۰ ۰

آزمون دکتری به عنوان عالی مرتبه ترین آزمون علمی کشور می باشد و شرکت کنندگان این آزمون بایستی دروس تخصصی سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دروس عمومی شامل زبان انگلیسی و استعداد تحصیلی را مطالعه نموده و در رشته ثبت نامی خود با سایر متقاضیان رقابت کنند.

معمولا پس از اعلام تاریخ ثبت نام کنکور دکترای تخصصی توسط مجری برگزاری آزمون (سازمان سنجش آموزش کشور)، داوطلبان 3 الی 4 ماه فرصت دارند تا با مطالعه دروس، خود را برای شرکت در آزمون دکترا آماده کنند و این فرصت، زمان قابل توجهی می باشد و شرکت کنندگان می توانند با برنامه ریزی درست و اصولی به کسب رتبه عالی در این آزمون نائل آیند.

داوطلبین آزمون فوق الذکر لازم است مدارک ثبت نام خود را آماده نموده و در مهلت تعیین شده برای نام نویسی اینترنتی به سامانه سنجش مراجعه کنند و با بارگذاری عکس و وارد نمودن اطلاعات شخصی و مدارک تحصیلی، ثبت نام خود را نهایی کنند.

توجه داشته باشید که اطلاعات ثبت نامی شما بایستی کامل و صحیح باشد و مسئولیت کل فرآیند ثبت نام صرفا برعهده شخص متقاضی است. معمولا پس از اتمام فرصت معین ثبت نام، برخی از داوطلبان به دلایل گوناگون از نام نویسی اینترنتی جا می مانند که سازمان سنجش فرصت مجددی را برای این دسته از عزیزان در نظر می گیرد تا بتوانند نام نویسی خود را نهایی کنند.






منبع: تاریخ ثبت نام اینترنتی کنکور دکتری
۱ بازديد
۰ ۰

آزمون سراسری یک ماراتن بزرگ علمی می باشد که برای سه گروه آزمایشی اصلی (انسانی، تجربی و ریاضی) و دو گروه آزمایشی شناور (هنر و زبان) برگزار می شود. علاقمندان می توانند در یک گروه آزمایشی اصلی و یک یا دو گروه آزمایشی شناور ثبت نام کنند. شایان ذکر است که هر یک از متقاضیان شرکت در کنکور می توانند دو مرتبه در سال، شانس خود را در این ماراتن علمی تجربه کنند.

در تمام آزمون های علمی که در ایران برگزار می شود، پس از اتمام زمان ثبت نام الکترونیکی کنکور، فرصت مجددی برای نام نویسی ارائه می شود و داوطلبان می توانند به سامانه ثبت نام که همان سایت سازمان سنجش می باشد، مراجعه نمایند و مراحل تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام را به انجام برسانند.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه 1403

اولین مهلت ثبت نام کنکور مربوط به کنکور نیمسال اول (کنکور اردیبهشت ماه) می باشد. داوطلبانی که موفق به نام نویسی در زمان اصلی نشده باشند، می بایست منتظر مهلت مجدد ثبت نام کنکور اردیبهشت بمانند. به محض اعلام اخبار تمدید فرصت ثبت نام در این مقاله به اطلاع شما عزیزان خواهیم رسانید.







منبع: مهلت مجدد نام نویسی کنکور سراسری