دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

سایت مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع

۰ بازديد
۰ ۰

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

هر ساله آزمون های استخدامی با عناوین مختلف توسط سازمان سنجش و اموزش و یا سازمان های دیگری از جمله مرکز جهاد دانشگاهی برگزار می گردد. استخدامی اموزش و پرورش، امتحان استخدامی بانکها و گزینش استخدامی دستگاه های اجرایی و... از جمله آزمون های استخدامی هستند که متقاضیان بسیاری دارند. همچنین آزمون استخدامی وزارت بهداشت نیز از جمله این آزمون ها می باشد که دارندگان مدرک رشتههای پزشکی و پیراپزشکی می توانند در آن شرکت کنند. امسال تمام مراحل ثبت نام و گزینش آزمون استخدامی پزشکی، از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام می پذیرد.





منبع: مدارک نام نویسی امتحان استخدامی پزشکی
۰ بازديد
۰ ۰

گروه مشاوره تحصیلی مشاوران برتر انتخاب رشته کنکور دکتری کدام گروه های آزمایشی را انجام می دهند؟

انتخاب رشته دکتری امری تخصصی است و نیاز به مهارت، آشنایی با تراز و رتبه قبولی دکترای تخصصی، شناخت دانشگاه ها، اطلاع از سهمیه ها و... دارد و هر کارنامه نیازمند بررسی اولیه توسط کارشناسان است. قطعا مشورت با افراد بی تجربه می تواند مشکلات عدیده ای را برای داوطلبان به وجود آورد و از همین رو مشاور تضمینی انتخاب رشته ازمون دکترا در تیم مشاوران برتر آماده راهنمایی شما عزیزان در تمام رشته ها و مجموعه های تحصیلی می باشند.





منبع: راهنمای جامع انتخاب رشته دکترای تخصصی
۰ بازديد
۰ ۰

آزمون دکتری به عنوان عالی مرتبه ترین آزمون علمی کشور می باشد و شرکت کنندگان این آزمون بایستی دروس تخصصی سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دروس عمومی شامل زبان انگلیسی و استعداد تحصیلی را مطالعه نموده و در رشته ثبت نامی خود با سایر متقاضیان رقابت کنند.

معمولا پس از اعلام تاریخ ثبت نام کنکور دکترای تخصصی توسط مجری برگزاری آزمون (سازمان سنجش آموزش کشور)، داوطلبان 3 الی 4 ماه فرصت دارند تا با مطالعه دروس، خود را برای شرکت در آزمون دکترا آماده کنند و این فرصت، زمان قابل توجهی می باشد و شرکت کنندگان می توانند با برنامه ریزی درست و اصولی به کسب رتبه عالی در این آزمون نائل آیند.

داوطلبین آزمون فوق الذکر لازم است مدارک ثبت نام خود را آماده نموده و در مهلت تعیین شده برای نام نویسی اینترنتی به سامانه سنجش مراجعه کنند و با بارگذاری عکس و وارد نمودن اطلاعات شخصی و مدارک تحصیلی، ثبت نام خود را نهایی کنند.

توجه داشته باشید که اطلاعات ثبت نامی شما بایستی کامل و صحیح باشد و مسئولیت کل فرآیند ثبت نام صرفا برعهده شخص متقاضی است. معمولا پس از اتمام فرصت معین ثبت نام، برخی از داوطلبان به دلایل گوناگون از نام نویسی اینترنتی جا می مانند که سازمان سنجش فرصت مجددی را برای این دسته از عزیزان در نظر می گیرد تا بتوانند نام نویسی خود را نهایی کنند.






منبع: تاریخ ثبت نام اینترنتی کنکور دکتری
۰ بازديد
۰ ۰

آزمون سراسری یک ماراتن بزرگ علمی می باشد که برای سه گروه آزمایشی اصلی (انسانی، تجربی و ریاضی) و دو گروه آزمایشی شناور (هنر و زبان) برگزار می شود. علاقمندان می توانند در یک گروه آزمایشی اصلی و یک یا دو گروه آزمایشی شناور ثبت نام کنند. شایان ذکر است که هر یک از متقاضیان شرکت در کنکور می توانند دو مرتبه در سال، شانس خود را در این ماراتن علمی تجربه کنند.

در تمام آزمون های علمی که در ایران برگزار می شود، پس از اتمام زمان ثبت نام الکترونیکی کنکور، فرصت مجددی برای نام نویسی ارائه می شود و داوطلبان می توانند به سامانه ثبت نام که همان سایت سازمان سنجش می باشد، مراجعه نمایند و مراحل تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام را به انجام برسانند.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه 1403

اولین مهلت ثبت نام کنکور مربوط به کنکور نیمسال اول (کنکور اردیبهشت ماه) می باشد. داوطلبانی که موفق به نام نویسی در زمان اصلی نشده باشند، می بایست منتظر مهلت مجدد ثبت نام کنکور اردیبهشت بمانند. به محض اعلام اخبار تمدید فرصت ثبت نام در این مقاله به اطلاع شما عزیزان خواهیم رسانید.







منبع: مهلت مجدد نام نویسی کنکور سراسری
۰ بازديد
۰ ۰

نمونه کارنامه های قبولی دکتری علوم انسانی 1402

به طور معمول رشته های زیر مجموعه گروه آزمایشی علوم انسانی، رشته های پرطرفداری می باشند و علاقمندان بسیاری دارند. گروه انسانی در آزمون دکتری نیز همانند ازمون های مدرک سراسری و مقطع فوق لیسانس، پر رقابت می باشد و شرکت کنندگان آزمون ph.d تمایل دارند که از رتبه قبولی کنکور دکتری در سال های قبل مطلع شوند. برای همین منظور در این بخش برخی از نمونه کارنامه هایی که در سال های قبل موفق به ورود به دانشگاه شده اند را برایتان بارگذاری نموده ایم زیرا داوطلبان با مشاهده نمونه کارنامه های قبولی دکتری علوم انسانی و مطالعه دفترچه انتخاب رشته ازمون دکتری سراسری و آزاد می توانند انتخاب رشته ای آگاهانه انجام دهند و البته شما می توانید در گفت و گوی تلفنی با کارشناسان مشاوران برتر از شانس قبولی خود مطلع شوید.





منبع: نمونه کارنامه های قبولی کنکور دکترا علوم انسانی
۰ بازديد
۰ ۰

هر ساله داوطلبان زیادی برای قبولی در مقطع ارشد و ورود به دانشگاه های سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند. علاقمندان باید ابتدا واجد شرایط ثبت نام اینترنتی کنکور ارشد باشند و پس از آماده کردن مدارک لازم، اقدام به نام نویسی نمایند. در مقاله ذیل ما به نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پرداخته ایم. با توجه به مراحل زیر می توانید گام به گام ثبت نام خود را انجام دهید و دچار هیچ گونه مانع و مشکلی در فرآیند نام نویسی نشوید. همچنین می توانید در فرصت زمانی ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام الکترونیکی آزمون ارشد، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید.

  • وارد سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.
  • گزینه کارشناسی ارشد را انتخاب نمایید.
  • بر روی لینک فعال ″ثبت نام و شرکت در آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403″ کلیک نمایید.
  • لینک ثبت نام را مجدد انتخاب کنید.
  • بر روی لینک فعال ″ثبت نام جدید″ کلیک نمایید.
  • سپس بر روی گزینه ″لینک خرید کارت اعتباری″ بفشارید.
  • ″لینک سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 1403″ را انتخاب نمایید.
  • مشخصات خواسته شده را وارد کنید و بر روی دکمه ″تایید و ادامه″ بفشارید.
  • در صورت صحت اطلاعات گزینه ″ادامه روند پرداخت″ را انتخاب کنید.
  • در این مرحله اطلاعات کارت بانکی دارای رمز دوم را وارد نمایید و بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید.
  • اکنون سریال ثبت نام خریداری شده را مشاهده می کنید.
  • به صفحه اصلی ثبت نام بازگردید و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه ″ورود به سیستم″ کلیک نمایید.
  • در این مرحله می بایست عکس خود را بارگذاری کنید.
  • سپس بر روی دکمه ″تایید و ادامه و گام بعدی ثبت نام″ بفشارید.
  • در مرحله بعد فرم ثبت نام را با اطلاعات و مشخصات خود تکمیل نمایید.
  • در پایان ثبت نام، شماره پرونده و کد پیگیری را از سامانه دریافت کنید.





منبع: نحوه ثبت نام اینترنتی کنکور کارشناسی ارشد
۱ بازديد
۰ ۰
نحوه قبولی کنکور دکتری انسانی 1403

همانطور که بیش از این گفته شد، اهمیت برنامه ریزی دکترا گروه امتحانی انسانی چند برابر مقاطع قبلی است. متقاضیان آزمون دکتری معمولا از اندک زمان استراحت و بودن در کنار خانواده خود کم می کنند تا بتوانند یک بار در سال شانس خود را برای قبولی در این مقطع امتحان کنند. در نتیجه قبولی برای آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. چنانکه اگر یک سال در این آزمون قبول نشوند، ممکن است برای همیشه این شانس را از دست بدهند. تیم کارشناسان مشاوران برتر در انتخاب منابع مناسب، برنامه ریزی اصولی، یاددهی شیوه های مطالعه و تست زنی با بیشترین بازده و حمایت تحصیلی در کنار داوطلبان پی اچ دی بوده و آماده خدمت رسانی می باشند. 

شما مخاطبان مشاوران برتر، برای دریافت مشاوره و پاسخگویی به سوالات خود در مورد ازمون دکترا می توانید بر روی دکمه (رزرو مشاوره) بفشارید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. همچنین جهت دریافت برنامه ریزی و پشتیبانی پی اچ دی تست نیز کارشناسان ما همراه شما بوده و می توانید بر روی دکمه (رزرو برنامه ریزی درسی) کلیک کنید. توصیه می کنیم در شبکه های اجتماعی ما از جمله (کانال تلگرام، کانال ایتا و پیج اینستاگرام)، نیز عضو باشید تا از جدیدترین اطلاعیه ها و اخبار در مورد کنکور دکتری و دیگر آزمون های شغلی و تحصیلی مطلع شوید.






منبع: نحوه قبولی ازمون دکتری رشته انسانی
۱ بازديد
۰ ۰

نحوه قبولی کنکور دکتری فنی و مهندسی 1403

داوطلبان آزمون دکتری باید در پیمودن تمام مراحل این آزمون با احتیاط و آگاهی کامل عمل نمایند چرا که اندکی عدم آگاهی می تواند باعث بروز خطاهای جبران ناپذیر و عدم قبولی شود. بخش عمده داوطلبان کنکور دکتری افرادی شاغل، متاهل و دارای فرزند هستند که همه این موارد زمان آن ها را محدودتر کرده و اهمیت پیمودن مسیری تضمین شده با راهنمایی های مشاور دکتری را افزایش می دهد. گفتنی است که اکثر متقاضیان ازمون دکتری، از هدف و انگیزه بیشتری نسبت به متقاضیان مقاطع قبلی برخوردار هستند که شانس قبولی آن ها را در آزمون دکترا افزایش می دهد. متقاضیان کنکور دکترای تخصصی، باید در تمام مراحل آزمون از جمله:





منبع: نحوه قبولی دکترا فنی و مهندسی
۲ بازديد
۰ ۰

مشاوره انتخاب رشته کنکور دکتری فنی و مهندسی 1403

  1. سایت انتخاب رشته دکترا دانشگاه های سراسری کدام سایت است؟
  2. سایت انتخاب رشته  دکتری آزاد کدام سامانه است؟
  3. ترتیب اولویت بندی کد رشته محل ها در انتخاب رشته آزمون دکتری به چه صورت است؟
  4. شهریه دکتری دانشگاه آزاد چه میزان است؟
  5. شهریه دکتری دوره نوبت دوم چه میزان است؟
  6. شهریه دکتری پردیس های خودگردان چه میزان است؟
  7. شهریه دکتری دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی چقدر است؟
  8. نحوه انتخاب رشته آزمون پی اچ دی سراسری چگونه است؟
  9. نحوه انتخاب رشته دکترای تخصصی دانشگاه آزاد به چه صورت است؟
  10. و...

سوالات فوق تنها برخی از سوالات مطرح شده در مشاوره تلفنی تخصصی ازمون دکتری می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره داشته باشید با فشردن دکمه "رزرو مشاوره" می توانید مشاوره تلفنی با مشاوران برتر داشته باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

همچنین با عضو شدن در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مشاوران برتر می توانید مهم ترین اخبار دکتری را به صورت کاملا موثق دریافت نموده و عضو خانواده مشاوران برتر شوید.





منبع: انتخاب رشته کنکور دکتری رشته فنی و مهندسی
۲ بازديد
۰ ۰

وزارت آموزش و پرورش هر ساله با برگزاری آزمون استخدامی نیروی مورد نیاز خود را از بین افراد واجد شرایط جذب می کند. داوطلبان با اطلاع از زمان نام نویسی الکترونیکی آزمون استخدامی آموزش و پرورش نسبت به ثبت نام اقدام می کنند. داوطلبان باید قبل از هر گونه اقدامی جهت ثبت نام، دفترچه نام نویسی آزمون را مطالعه نمایند و از شرایط عمومی و اختصاصی آزمون مطلع گردند. آن دسته از افرادی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام به نام نویسی و ویرایش اطلاعات خود کنند.

مهلت مجدد ثبت نام و نام نویسی استخدامی آموزش و پرورش بلافاصله پس از مهلت قانونی ثبت نام، آغاز می گردد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

آزمون استخدامی آموزش و پرورش از جمله آزمون هایی می باشد که در طی سال های اخیر متقاضیان زیادی برای قبولی این آزمون با یکدیگر به رقابت می پردازند. وزارت آموزش و پرورش به دلیل کمبود نیروی مورد نیاز خود امسال در طی چند مرتبه اقدام به جذب معلم می کند. داوطلبانی که واجد شرایط هستند با اطلاع کافی از زمان ثبت نام، چگونگی برگزاری آزمون، تهیه منابع مناسب و... می توانند بهترین انتخاب را برای آینده خود داشته باشند.






منبع: تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی آزمون استخدامی آموزش و پرورش